Octofinger
Tokfan
Ey Ricken.
Jag köper din passagerardyna. Skicka den med kylaren.
PM'a ditt kontonummer också.
Jag köper din passagerardyna. Skicka den med kylaren.
PM'a ditt kontonummer också.
CheckEy Ricken.
Jag köper din passagerardyna. Skicka den med kylaren.
PM'a ditt kontonummer också.
Vart bor du?Testar även ni fina killar i TL tråden och ser om det går hitta någon lösning.
Hojen är på annons och jag måste byta en framgaffelpackning innan helgen (om möjligt) MC-firmorna har för mycket att göra så de la snabbt på i luren när man vädjade.
Benet är löst och det går åt något typ av "special" verktyg för att få loss resterande delar i benet.
Finns det någon här som har möjlighet hjälpa mig eller kan peka mig i någon rätt riktning mot någon som kan tänka sig ha tid ?
Hojen är en TL 1000S -97
Då kan tyvär inte jag hjälpa dig, men det brukar inte vara nå problem om du går in till suzuki handlaren med allting löst o får det bytt. Gå runt bakvägen till mekken o se om han gör det svart, då kanske han har tid.Linköping
Jag reserverar den åt Fredde då. Han var sugen igår kväll när jag hade sålt min....
Tjenare!, min bakfjädring är stenhård. har aldrig pillat på fjäderinställnigarna.
Är det svårt, bör jag låta en fack man göra inställningarna, jag kär inte bana o så, det enda jag vill ha är mjukare fjädring. är det bara o minska på bägge dämpningarna, eller kan de bli skit då?
TOlf
Typ s-racing.se eller?Någon som kan några bra sidor med lite roliga delar till en TLR?
Spiggen, let me know...
PS. Ricken. Som du ser så ska det vara massor med blått ute på preloaden. Även på Race settings.
PS. Ricken. Som du ser så ska det vara massor med blått ute på preloaden. Även på Race settings.
Jag mätte upp min sag, och jag fick skruva in mina preload till max och ligger ändå nära övre gränsen för SAG. Fast det är iofs på en TLS.
Nästa vinter åker Racetec-fjädrarna in.
Kom tillbak när du har börjat åka igen boner... Posör.Det bevisar att S åkare är fetton och S är en touring hoj.
Flame on
Den passar, R är lite kortare(fick jag lära mig nyligen ) så du får en mer snabbsvängd hoj. Sen är den tydligen lite styvare oxå.Passar en TLR's gaffel på en TLS?
Jag börjar ana att det sitter en R gaffel på min hoj då packboxen från S va 2 mm för liten enligt måtten. Kikade på en lista och R'en hade 43mm medans S hade 41mm.
Vad kan detta isf medföra för fördelar/nackdelar?
Den passar, R är lite kortare(fick jag lära mig nyligen ) så du får en mer snabbsvängd hoj. Sen är den tydligen lite styvare oxå.
Ser faktiskt inga nackdelar.
Däremot kan du behvöa en riktig styrdämpare (typ den som NÅGON har till salu några inlägg upp )
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |