Nu är jag seriös med denna fråga för en gångs skull.Jag skulle behöva svaren snabbt nu.
Vilka eller vilken del på i första hand på TLR-en (jag har ju en sån så delarna tas därifrån) skulle ni vilja ha tillverkade i lite roligare utförande än de gjutna originaldelarna i alu typ "de som man ser specialtillverkas på Tlz"
Nu är det så här att jag står i kontakt med en firma som vill satsa på det här med eftermarknadsdelar i aluminium tillverkade i Sverige för en gångs skull,med fullt konkurensmässiga priser jämfört med nätet.
Förslag: Övre gaffelkronan är min första tanke fräst i lite roligare utförande.(är den samma på TLS-en ?)
Tryckplatta till kopplingen ?
Kopplingskåpa i alu med glas i eller heltäckt ?
Bromsvätskebehållare i Alu ?
Dessa delar har jag från Vandriver och kan visa dom.men de måste komma med lite egna ändringar så de inte kopierar rakt av.det kommer jag vara mycket noga med för att inte trampa våran vän på fötterna.
Det här är i första hand en liten provserie som skall tillverkas,och vill det sig väl,självklart blir det oxå till TLS-en men då måste de delar som är specifikt för just den lånas in.
Så låt höra vad ni skulle vilja ha och köpa.