tl1000larsson
varför eller hur ?
Okej då, men det betyder typ inget. Du slipper ju allt metallskrot i kutsen... Men skiljer det 1kg bara på så är kanske glasfibern ändå lättare per cm².
det är klart jag slipper metallskrot samt gummikudden på toppen men glasfiberkåpan är tunnare än plasten så den bör väga mindre.
kanske ska skära ut en bit ur varje och kontrollväga
jag kastadde mig in på kontot med det finns inte nog med deg där längre köpte just en kamin till kåken för 19,000:-
jaja det blir nog bra
Skynda Fynda!!
Ronny och Lasse!!
En ram till era byggen!!
25k (+ frakt, tull och moms...) e fanimig rea med tanke på vad som verkar komma med!
http://www.tlzone.net/forums/looking-sell/91373-terry-shepherd-frame-much-more.html
Skynda fynda!
PS.
Det finns annat godis oxå, så som
27. TLS Attack Performance rearsets $200
1400 för najsiga pinnar är inte fel (fast jag är osäker på hur just Attack pinnarna ser ut)
Tänkte samla in lite siffror från er som har, o sen skriva rent listan o kanske ranka vilka tips som ger mest för pengarna. Den listan kan du länka till sen, när den börjar bli klar..
Gå gärna in o redigera direkt i listan från mitt inlägg. Nästa gubbe gör samma sak med det inlägget osv. Blir det för grötigt så snyggar jag till det sedan, bara det går att förstå vad ni skriver. Kom igen nu! Hästar o kilo.
kan väga 520 kitet i morgon kväll
Last edited: