vtwin
Kronisk snigel
Shell vsx funkar klockrent i min motor, inget slir även vid endel smiskande
Tja, hade man ett fullt TI-system kanske det skulle funka...Du menar förutom att rören blir varm o vikten pressar nedåt på fästen, packningar och allting kommer att röra sig så att du till slut har glipor i avgassystemet?
Det var ju en lite omvänd historia...Thankyou for alle tips grabbar!!
Måste berätta en sjuk historia.
Jag har haft lite svårt att få tag i slipon till min Cagiva Navigator. Jag hittade dock en italiensk webshop som hade GPR pipor. jag tog kontakt och han gav mig ett kontonummer som jag skulle sätta in pengarna på. Jag vart lite skeptiskt men jag sände iväg pengar via datorn. Efter ett tag så tog jag kontakt med webshopen igen och tyckte väl att nu måste du ha fått pengarna så skicka hit grejerna. Kontakten mellan oss var bara via mail och han gav mig inte sitt telefonnummer trots att jag skrev att jag ville ha detta. Han skrev tillbaka att han ej hade fått några pengar så jag trodde att jag kanske hade blivit blåst. Efter detta så hörde banken av sig och berättade att den Italienska banken höll i mina pengar då namnet på kontohavaren ej stämde med det jag hade uppgivit. jag sa då till banken att dom skulle skicka tillbaka pengarna till mitt konto. Jag mailade även den Italienska Webshopen och berättade att jag ej längre var intresserad. Istället så tog jag via tips kontakt med AVA mc som kunde ta hem samma GPR slipons passande en Cagiva Navigator, ifrån Italien.
Nu till slutklämmen. Igår kom det två exakt likadana paket med GPR slipons till mig samtidigt!!! Ett som AVA mc skickat efter ifrån Italien och ett ifrån den Italienska webshopen. Det ifrån AVA mc är redan förbetalat. Det ifrån Webshopen är ej betalat och dom har inte ens berättat att dom hade skickat paketet.
Så nu har jag 4st GPR pipor liggandes hemma. Nu blir det säkert en massa strul med att skicka tillbaka grejerna till Italien!!!
Du menar förutom att rören blir varm o vikten pressar nedåt på fästen, packningar och allting kommer att röra sig så att du till slut har glipor i avgassystemet?
Ja?
Att det glipar lite i orginalrören skiter jag faktiskt i, då riktar jag upp och drar åt igen....
Vad jag undrade var mer om det händer att typ pinnbultar i cylindrarna och annat jobbigt spricker/lossnar/pajjar?
BTW så väger kolfiber slipon´sen bra mycket mindre än orginalburkarna....
Drygt 23 timmar sedan senaste inlägget
Var e alla
Det allvarliga som kan hända är väl att belastningen blir för hög på rören så att de spricker. Ok, bara att svetsa igen, men hur snyggt blir det? Och vart blir belastningen? Hänger all vikt i grenrören? Det är dina pengar! Så du gör som du vill.....
Biltema racing ska tydligen funka bra faktiskt.
Billig olja så man har råd att byta ofta.
Denna?
Vaffor Va e de po G?
Något som inte kostar så mycket per månad..
Men de känns riktigt fel..
Annonsen finns inte.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024