Octofinger
Tokfan
Haha, den kan du ta. Var det inte därför Åke kom in från första början?CP Åke
Tack för den rätt i pajen.
Haha, den kan du ta. Var det inte därför Åke kom in från första början?CP Åke
Tack för den rätt i pajen.
Haha, den kan du ta. Var det inte därför Åke kom in från första början?
Såja ponken, inte vara avis...
Love is in the air, Benet och Octo på Lunchdate. Kanske till och med en trekant med lite lammkött till råga på allt
Ute och åkte en sväng igår em och måste säga att TL:en har allt! Man bara myser när man är ute och mullrar.. Ljudet, känslan och alla som förbryllat vänder sig om efter en. Sen är det lika skönt att stanna till och ta en varmkorv och bara stå och beundra den designmässigt fulländade S:en!
Det känns faktiskt som att man aldrig kan byta ut den mot något annat. Skulle det mot förmodan finnas nåt som kommer att få mig att vilja köpa nytt så får jag väl bli ägare till två hojar då, för den här stannar! En gång TL, alltid TL, gäller verkligen!
Jaha, ser ut som att det blir massbänkning i vår istället då =)
Det går att byta utifrån. Det blir lite brytande och bändande innan du får ut den befintliga packningen, och du måste vara försiktig när du monterar den nya så den inte skadas på axelgängor eller rost.Min TLR har börjat läcka olja. Det ser ut som om det kommer ifrån utgående axeln. Någon här som vet hur stor operation detta kräver, måste jag riva hela motorn eller kommer man åt att byta packningen utifrån?
Jag är på i vår. När min hoj är lagad alltså.
För mycket och för mycket... Det där är ett najst prajs!för den som sitter på för mycket pengar och vill ha ett helsystem till Sin R.
http://www.nilssonsmc.se/produkt/Yoshimura-Helsystem-RS3-RF-Dual-TL1000R-Ord-pris-12900-
Pazzo finns såklart, men de kostar lite. Ska finnas några replikor på dem som har bättre pris, men just nu kommer jag inte på namnet på dem. Ska se om jag hittar nån länk.Köpte ett kopplings+bromshandtag på e-bay. Det va helt ok men saknade inställningsmöjligheter. så kopplingen kopplar ut pricis vid max tryck och det kan bli lite svårt att kvickt slänga in ny växel. kan någon rekommendera ett justerbart som är bra men inte kostar för mycket? Ska man använda korta reglage kanske?
länka gärna till e-bay..
/N
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring