Ricken skrev:Det där baklyset är riktigt snyggt... Appselut
Jag var själv inne på enkelsving ett tag, det fanns en på ebay för ungefär ett halvår sedan, men den gick för strax över min budget, men det hade varit grymt!!
Vad är det för sving du har hittat som passar då?
Du hade ju upp en bild på en krona bara förra veckan, vad var det då?
Du verkar ju ha riktigt skoj på kvällar, nätter, helger och så där, så vi väntar bara på att du ska bli klar så vi får se hela paketet.
Ricken skrev:Kalas hörru du, tror jag![]()
Vad jobbar du med så ma kan kräva tjänster tillbaka då![]()
Har du nån verkstadshandbok? Det brukar underlätta ordentligt
Michelin Power Pilot grymt bra däck bra fäste bra stabilitet bra livslängd.Fredde83 skrev:Ska skaffa nya sulor till våren och tänkte kolla priser och lite annat. Tänkte höra va ni kör på för däck och va ni tycker jag ska satsa på för däck?
/ Fredde
mr_hman skrev:Jag har en bok på datan där allt står,, på utrikiska men det funkar,,, Tillochmed ett kapitel om engine overhaul,,, fint..
Sen måste du ju med till våren och åka med oss, 99 RiderZ. behövs lite twinnar för att få ner resten av medlemmarna på jorden.. Vi är 2 TLs en VTR och en mille just nu.
Mitt jobb har man inte nytta av ett dugg i verkliga livet,,, massa elektroniktjafs på komponentnivå... Det enda fina är att buntband behöver man inte köpa nånsin igen...
mr_hman skrev:Sen måste du ju med till våren och åka med oss, 99 RiderZ. behövs lite twinnar för att få ner resten av medlemmarna på jorden.. Vi är 2 TLs en VTR och en mille just nu.
Japp du gjorde en tokstor miss att inte köpa en TL1000 dom rockarAraikaj skrev:Jag var inne här o skrev för några veckor sedan då jag var på gång att köpa en TL´s från 1999. Köparen gav mig ett ruskigt bra inbyte på min XF 650 offroad men jag beslutade att inte köpa????![]()
![]()
![]()
![]()
Nu känner jag att jag måste redovisa min smärta här i denna tråd och nu! Min drömhoj har alltid, sen den kom, varit en TL 1000 S. Så fick jag då chansen att köpa en för inga pengar alls och i "rätt" årsmodell dessutom. Så vad gör jag? Jo, jag spelar förnuftig och tycker att jag gör ett ekonomiskt o moget val o behåller offroaden![]()
1. Det finns inget förnuftigt med att köra hoj.
2. Det finns inget ekonomiskt i att köra hoj.
3. Absolut inget moget.
Nu har jag ont i magen varje dag, vilken ångest. Min drömchans är borta o så åxå min drömhoj.
Tack för mig. Snillet har talat!![]()
tlmartin skrev:Japp du gjorde en tokstor miss att inte köpa en TL1000 dom rockar![]()
Ricken skrev:Fick veven slipad, 2mån
Mäta nya lager, beställa och montera 2mån.
Pulverlacka ramen 1½ mån
Och vips så är sommaren slut.![]()
ExOffroad skrev:Någon som har fått en lyckad lackering av ngn del till en gul tl1000 (Y9H)?
Stromma skrev:Om pluggar till "TRE" så skrev någon att det kunde vara samma pluggar till fönsterhissen på Suzuki Swift,vilket inte är bekräftat och inte säkert att dom går att köpa löst.
Peter
River du/vi ner lite kvickt kan vi använda smma kille jag hade, han skulle ha 1500 för o slipa 2 varv o lägga på 2 lager nytt. Men han hävdade att det skulle ta 2v men det tog nästan 2mån, och sen att lagren tog sån id det beror nog på att mEKKEN PÅ ALVIKS väntade för länge innan han beställde, så det var ju liksom maj-juni när dom var på orderlistan, det försenade allting ordentligt, man ska vara ute i tid.mr_hman skrev:Jag tänkte höra med SI-mo här istan,, åt psychobiker slipade och härdade dom veven samt fixade lämpligt lager,, jag hoppas dom kommer ihåg den operationen så borde det gå fort med min bara dom har tid... Jag hade ju tänkt använda psyhobiker till hjälp men då drog han till skövde![]()
Fast han erbjöd sig att hjälpa till under julen men då sticker jag härifrån![]()
Det ska ju alltid va nåt.....
Fan vad nicetl1000larsson skrev:Julafton kom tidigt i år![]()
Ricken skrev:Avundsjuk!!!
BiNi skrev:Tjenare jag är ute efter en luftburk, är det någon som har en till salu?
/ BiNi
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |