PutteLiten skrev:KaZ, jag kan tänka mig dina fälgar mot att inte publicera vissa bilder.
ut med bilden du bara!!!
nån som hittat tältpinnen?
KaZ <--- livsfarlig när han mår pyton och blir dragen i benen
PutteLiten skrev:KaZ, jag kan tänka mig dina fälgar mot att inte publicera vissa bilder.
nån som hittat tältpinnen?
PutteLiten skrev:Vi saknade 53 anmälda Twinnar...
Men vår tält grupp bestod i alla fall enbart av Twinnar. 2 TLR, 2 Mille R och en gul 996
Brumm bruum...
Kul?
Men, om vi säger så här. Jag och KaZ badade i solnedgång, och soluppgång. Utan sömn i mellan. Vi ersatte sömnen med en massa bira. Smakade mycket bättre...
Jag har ett par bilder. Men det är en sådan där gammal analog kamera så jag måste fota upp rullen och sedan försöka hitta en färgscanner...
Benkar tog några foton med sin Digitalkamera. Få se om jag får några av dem.
KaZ, jag kan tänka mig dina fälgar mot att inte publicera vissa bilder.
Triggerhappy skrev:Okej grabbar, vem satte sig på tältpinnen???
Fram med den bara....
Låter som ni har haft riktigt kul !
Kan vi ta en mer opretaniös träff/åkning nån helgdag här i stockholm. Benkar är ju en erfaren kurvmanglare- Utlys sportTwins åkning.
J-Bone skrev:Bra idé! Jag är på MEN... vem kan greja bra sulor billigt och nu?! Mitt framdäck är sluuut (var toknära att lowsajda in i ett räcke på väg hem ) och jag funderar på att spara min hårda baksula till nån långåkning så ett helt set supercorsa eller liknande står på önskelistan. PM´a om ni vet nåt.
Psychobiker skrev:Så, nu har jag lyckats tömma kameran, så här kommer en bild på en disikerad TL-motor. Titta och njut/gråt, vilket som nu passar er bäst...
Psychobiker skrev:Så, nu har jag lyckats tömma kameran, så här kommer en bild på en disikerad TL-motor. Titta och njut/gråt, vilket som nu passar er bäst...
Triggerhappy skrev:Okej grabbar, vem satte sig på tältpinnen???
Fram med den bara....
Låter som ni har haft riktigt kul !
Kan vi ta en mer opretaniös träff/åkning nån helgdag här i stockholm. Benkar är ju en erfaren kurvmanglare- Utlys sportTwins åkning.
DaGaz skrev:Vänder mig till Forumets mekarproffs återigen!
Efter att ha bytt till nya frächa bromsbelägg på hojverkstan för dyra pengar i samband med ett däckbyte och kört 750 mil upptäcker jag till min stora fasa att de redan tagit slut (!) Undrar vad de satte på för skit eller är det normalt att lyckas nöta ner beläggen så snabbt?
Vee-twn skrev:Tja!
Jag har Carbon Lorraine belägg runtom och tycker att de är mycket bra, greppar fint om skivan och verkar trots det räcka ett tag...
Jag har kört lite på bana och tourat en del och har väl kört ca 500 mil med dem och det är kanske drygt hälften kvar av dem. Lite dyra var de kanske 395 pix per par fram...
Det blir nog samma igen när det är dags för byte!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |