TwinLoveRace
Svart
+15 grader och sol både lördag och söndag enligt smhi... ja, jag vet vad jag skall göra till helgen
Klockan 16 ska jag vara där. Skönt att det var på eftermiddagen för jag kommer hem sen som fan på söndan från Göteborg så jag hinner sova ut lite.2833275Skönt Octo, jag ska hålla tummarna för dig på måndag, vilken tid så jag vet när jag ska börja bli nervös?
Vad är det för slags jobb du söker då?
Jag går o väntar på fetlöningen så jag kan betala van för lite godis, sen när det kommer så ska det skruvas dit, och så kanske man skulle ha gjort nått fler pass till norrköping så man får lite "moddingdeg".
Btw kalle - "Örnen har landat." Jag repeterar -"Örnen har landat!"
Ser mycket bra ut. Fattar dock inte riktigt hur jag ska fästa det. Måste väl hitta nån form av kardborremotsvarighet?
Min sitter med små runda kardborre grejor, 5st tror jag det följde med.2833457Eller så smältlimmar jag fast den... Om inte strålkastarvärmen är för hög.
Jag är nöjd. Den var tjock och kändes väldigt stabil och bra. Sjysst kvalla.
Rätt mycket, man blir faktiskt glatt överraskad när man kommer på vid 2 tiden på natten att den sitter där, då slipper man fundera på vart vägen är2834716Du kan ha en poäng där. Man kanske vill kunna plocka bort den relativt enkelt... Jag har ingen aning om hur mycket den tar av strålkastarljuset.
Hej snygging, hur mås det så här på vårkanten?2837862Jaha, nu var solen här och ska tydligen vara här hela helgen. Fantastiskt kul att man jobbar då!! not!!
Kanske hinner jag ner och slänga i den moddade luftburken som har legat och dammat i över ett halvår!?
Hittade även ett "clear" strålkastarglas som jag ska börja vrida och vända lite på och se ifall det passar.
Sen har jag ju köpt clipons oxå kom jag på.
Man är ju världsmästare på att köpa prylar men sen har man inte tid att montera dit smecket!
Har säkert ännu fler grejor att montera dit, bara jag gräver tillräckligt i lådorna där hemma^^ hehe
Äre föresten någon som har en växelpedal att sälja!? Orkar inte lägga 2000 på fräsiga sato rearsets (har hört att de inte ska passa till en S men jag vägrar fatta).
Hej snygging, hur mås det så här på vårkanten?
Jag har köpt ett par fina rearsets på tlz, så du skulle kunna få min pinne, den är fegkörd dom senaste 4 åren så den är som nyyyyy.
VIsst letade du det ifjol oxå?
Har du slagit sönder igen eller är det samma?
Jag köpte några rom rated-tlr hade gruppköp på, Tech-G heter dom, Kopior på sato..2839287Tjenare
Ja, jag letade förra året oxå men vart inte riktigt motiverad att göra något på hojen. Körde väl i runda slängar 200 mil förra året (helt klotfritt oxå hehehe).
Vore kanon om du kunde avvara pinnen när du fixat ditt rearset. Bara att pma mig så fixar vi det ekonomiska osv
Vilka rearsets har du köpt på tlz föresten? Är så jela sugen på SATO men jag vet inte ifall de passar till mina yoshi highpipes!?!
Sänare krappetTja Jonas! Kul å höra att du lever.
Jag är rent av i Gbg nu med sambon å hälsar på hennes brorsa här. Riktigt sjysst väder faktiskt. Fixade du aldrig klart hojen förra sommarn? Du köpte ju flera upplagor kopplingshandtag...
Jag behöver lite hjälp pojkar, det är tatueringsmässa i stan idag.
Jag hade tänkt gå dit och om det är rätt pris och om dom gör på plats idag så gaddar jag mig.
Men....
Jag kan inte bestämma mig om jag ska sätta den bak strax under nacken eller fram på bröstet, vänster sida.
Några råd tankar ideer?
Sänare krappet
Jo, kopplingshandtaget sitter där det ska (ändock i fel färg). Problemet är kopplingspedalen. Den åtgärdade jag aldrig.
Brorsan har en snygg tatuering, typ tribe som går mellan axlarna. Den är ganska ok tycker jag! Bröstet vettifän, ser lite sjöbuse aktigt ut men smaken är ju som hehe
Det är den här det handlar om, ungefär 9-10cm diameter.
Det lutar åt bröstet just nu faktiskt..
Problemet är kopplingspedalen. Den åtgärdade jag aldrig.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|