Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gipshelvetet är fortfarande mjukt och fuktigt, känns som att detta blir precis som förra gången... Kewken, igen Har skrivit ut en ny topp för säkerhets skull, och kommer bygga en ny flaska för att gjuta in den nya toppen med den andra varianten av gips. Den befintliga gipsflaskan får stå kvar och vänta, kan ju vara att något händer... De fem dygnen är ju trots allt inte gångna ännu. Men jag ska fan kontakta leverantören och fråga vad det är som är fel för det känns fan inte ok att skiten inte bränner
Sen blir det inte mer utskrivet förrän jag får hem reservdelar, man ska inte missbruka allsmäktige Murphys namn för då straffar han en omgående. Lyckades tappa en insexnyckel rakt ner i skrivarens resinskål när jag skulle tvätta rent och fixa iordning efter utskriften, och givetvis resulterade detta i att det blev ett mikroskopiskt hål i den genomskinliga plastfilmen i botten så nu läcker resinet ut över hela exponeringsskärmen om man skulle försöka skriva ut nåt...
Men men, utskriften blev bra åtminstone Väldigt nöjd med valet att investera i en resinskrivare, vilken kvalitet det blir på utskrifterna
Sen blir det inte mer utskrivet förrän jag får hem reservdelar, man ska inte missbruka allsmäktige Murphys namn för då straffar han en omgående. Lyckades tappa en insexnyckel rakt ner i skrivarens resinskål när jag skulle tvätta rent och fixa iordning efter utskriften, och givetvis resulterade detta i att det blev ett mikroskopiskt hål i den genomskinliga plastfilmen i botten så nu läcker resinet ut över hela exponeringsskärmen om man skulle försöka skriva ut nåt...
Men men, utskriften blev bra åtminstone Väldigt nöjd med valet att investera i en resinskrivare, vilken kvalitet det blir på utskrifterna
Last edited: