Jag klipper av en bit av en nagel nån gång vartannat år, gärna med lite skinn som bonus. Och för mig är det att jag är så jävla klantig. Du har ju iaf en ursäkt med att tummen inte funkar som vanligt.Jag gillar inte att sparka på en som redan ligger, än mindre när det handlar om mig själv... I detta fallet handlar det nog främst om otur/klantighet, vilket inte direkt hjälps utav underliggande svårigheter att känna och röra tummen så som man är van... Är nog bara att konstatera att det gäller att vara särskilt försiktig med tummen en tid framöver, även basala hushållssysslor kan ju bevisligen skita sig så det är nog sunt att vänta med mer avancerad hobbyutövning ett tag...
Kan man säga ja...
Även när jag är frisk så är jag skapligt klantig rent allmänt, så det har säkert med saken att göra även om tummens dagsform knappast hjälper...Jag klipper av en bit av en nagel nån gång vartannat år, gärna med lite skinn som bonus. Och för mig är det att jag är så jävla klantig. Du har ju iaf en ursäkt med att tummen inte funkar som vanligt.
Kommer du förbi enköping bjuder jag på en öl.
Du är i gott sällskap härKan man säga ja...
Även när jag är frisk så är jag skapligt klantig rent allmänt, så det har säkert med saken att göra även om tummens dagsform knappast hjälper...
Tack så mycket, då ska jag hojta till om jag har vägarna förbi!
Är nog bara att konstatera att det gäller att vara särskilt försiktig med tummen en tid framöver, även basala hushållssysslor kan ju bevisligen skita sig
Prat!Jag tycker du ska befrias från kökstjänst och gå ut i garaget och fortsätta på toppen, rent statistiskt borde det vara säkrare just nu?
Ta det lugnt och krya på dig.
Jag är rätt klumpig och har taskig motorik och skär mig ofta. Gubbarna på förra jobbet gjorde en kniv med en glasspinne på istället för blad. Kul present.Prat!
Han borde förses med såna där påsar på händerna som aggressiva omhändertagna understundom får. Spottpåsen tror jag inte är nödvändig. Bushido är helt enkelt inte en individ som går omkring och loskar på sina med och motmänniskor.
Det, gott folk, är omtanke i praktik!
"Alla får påsar!"Jag är rätt klumpig och har taskig motorik och skär mig ofta. Gubbarna på förra jobbet gjorde en kniv med en glasspinne på istället för blad. Kul present.
Min tjej utbrister ofta undrande "vad har du gjort där??", varpå jag tittar oförstående på henne.Du är i gott sällskap här
Jag har alltid hål någonstans eller blåmärke eller något brutet.
Rekord i januari när jag bröt lill o ringfinger på vänster hand, de ser lite kul ut nu.
P ga det så höll jag slarvigt i en pryttel jag skulle smälla till med hammaren, så slaget tog på pekfingerleden.
Otroligt vad man kan göra med bara tumme o ringfinger.
Undrar när det läkt?
Om jag slinter på detta sätt med en enkel kökskniv så vill jag inte veta hur jag skulle kunna skada mig bland svarvar, fräsar och ässjor... Har man som jag råkat googla på "Lathe accident" så vet man hur illa det kan gå... Hett tips, låt bli om du inte vill bli skärrad för livet.Jag tycker du ska befrias från kökstjänst och gå ut i garaget och fortsätta på toppen, rent statistiskt borde det vara säkrare just nu?
Ta det lugnt och krya på dig.
Svårt nog att gjuta toppar och annat med tummetotten invirad, blir nog inte mindre knepigt med hela händerna inpaketeradePrat!
Han borde förses med såna där påsar på händerna som aggressiva omhändertagna understundom får. Spottpåsen tror jag inte är nödvändig. Bushido är helt enkelt inte en individ som går omkring och loskar på sina med och motmänniskor.
Det, gott folk, är omtanke i praktik!
Kanske bättre, inte alltid lätt att vara hjälte...Om jag någon gång skulle råka erhålla superkrafter så kommer jag troligen bli superskurk, inte hjälte
Nja, jag har ju redan en sån. Behöver inte fler av samma, bättre att någon annan dåre får njuta av den Lite långt bort dessutom Men Priset var ju bra, även om man inte fick se vilket skick den faktiskt är i... Att motorn ligger bredvid säger ju inte så mycket. Lättmekat som en moppe, den åker i och ur på minuter Däremot hade jag lätt kunnat tänka mig att utöka samlingen med en motocompo eller Suzuki PV50. Ser du nån av dem till salu så hojta!
Buskis, du är ju redan på väg att bli känd som mini-mc dåre
Nja, jag har ju redan en sån. Behöver inte fler av samma, bättre att någon annan dåre får njuta av den Lite långt bort dessutom Men Priset var ju bra, även om man inte fick se vilket skick den faktiskt är i... Att motorn ligger bredvid säger ju inte så mycket. Lättmekat som en moppe, den åker i och ur på minuter Däremot hade jag lätt kunnat tänka mig att utöka samlingen med en motocompo eller Suzuki PV50. Ser du nån av dem till salu så hojta!
Den har jag hållit ett öga på, legat ute länge nu... Vore det inte så jävla långt bort så skulle jag slängt honom ett skambud för länge sen Hade gärna haft en, men 50 papp... Riktigt så sugen är jag inte
Den har jag hållit ett öga på, legat ute länge nu... Vore det inte så jävla långt bort så skulle jag slängt honom ett skambud för länge sen Hade gärna haft en, men 50 papp... Riktigt så sugen är jag inte
Alla fordonen i garaget dina?Ursäkta OT, men detta måste jag bara få dela med mig av!
Idag fick minimoppehojen besök i garaget, av en avlägsen och ganska sällsynt hojkusin som jag pratade om redan i trådens begynnelse och som jag nu äntligen lyckats hitta och köpa: En Yamaha YSR80 Ytterligare en livslång (nåja, halvt iallafall) dröm som går i uppfyllelse, i en och samma tråd!
View attachment 484521View attachment 484522
Det är nog en av få gånger som den hojen fått känna sig som den större i sammanhanget
Tyvärr är denna inte reggad, men den har ett ramnummer som med lite tur går att spåra för att ansöka om typintyg och sedermera registrera! Håll tummarna
För att inte lillyamman skulle drabbas av storhetsvansinne parkerades den raskt bredvid min R1a. Nu ser den liten och söt ut igen
View attachment 484523View attachment 484524
Lite tomt på kontot just nu... Även om jag gav mindre än så för YSRen så var det inga stora marginaler... Men visst, blir den osåld ett tag till så tål det att funderas på...Släng iväg ett riktigt skambud du, den har ju varit ute länge/flera gånger, det finns alltid någon som kan mellanlagra den åt dig
Näe, några av hojarna är tjejens och fyrhjulingen är väl att se som gemensam då vi har den till att sköta om gården Men annars så kör jag det jag känner för för dagen, ibland känner man för tvåtakt och ketchupeffekt och tar ut RDn en sväng, ibland vill man ha rejält med pulver och tar således ut R1an en tur, och ibland vill man bara ut och glida och då blir det Harleyn. Det är rätt nice med möjligheten till omväxlingAlla fordonen i garaget dina?
Hur har du tid???
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |