Man har ett torn som man blåser in 200 grader varm luft i, uppe i toppen sitter det ett roterande hjul som slungar ut ditt koncentrat som ganska omgående torkar och faller till botten av ditt torn.
1.1. Läste om något protein där dom enligt utsago hade torkat det i lägre temperatur. På så vis skulle aminosyrorna inte stelnat och bundit sig till varandra. Mao Vanligt protein=stekt äggvita. Spetzial protein=flytande äggvita
Bull eller inte?
2. Du skrev tidigare att 30g kasein räckte för att hålla kvävebalansen positiv i 7h.
Ger det samma resultat att äta något snabbare protein och lite mindre kasein? (Läs Vetebröd med skinka och keso.)
Blir så mycket keso annars.
3. Är det du som är mjölkbudet lr? (Tänkte att du kanske jobbar med mjölk)
Edit: Det var nog det sista, sen får du vila!
ingen som tränade upp sig inför lumpen eller jobbar som office som kan besvara min fråga?![]()
Viktigast är bra kondition. Utöver det så satsa på övningar för hela kroppen, hellre squats etc än bencurl. Musklerna som stabiliserar/reser ryggraden (även magen) är bra om dom e starka när du ska promenera med ryggsäck.
Vill du har tips på övn för vattenfys så har jag en hel del.
Tackar tackar![]()
Vattenfysen vi prövade på innehöll följande övningar:
- händerna över huvudet
- händerna 90 grader utåt (i kors)
- få upp naveln över vattenytan
- dyk ner till botten
- kullerbytta (fram & bak)
Har du möjligen fler?![]()
tackar General E, skall bli å pröva nästa vecka då mitt nya träningsschema startar![]()
Antar att du låg som Amfibie; vågar du stoltsera med befattning, tjänstgöringsår och regemente? Snackade med de båtförare som låg inne förra året (och som blir våra båtchefer) och enligt dem hade de vattenfys minst en gång i veckan; har du liknande erfarenheter (även om du kanske inte var båtförare)?
Näe jag var på P4 i Skövde på pansarskytte!![]()
Ingen koll på vad Amfibie gör, övningarna är tagna från UV-rugby. Ger garanterat bra kondition.
Lycka till och kör hårt!
Kör den i mixer med en halvliter chokladglass o en pava bananlikör så smakar den bättre.Jag kan fan inte dricka min proteinsörja längre.
Tog ett uppehåll från den men nu har det nått nån point of no return.
Har 3 kg Whey80 chokladsmak kvar. Tror det är min andra påse. Från början tyckte jag det var gott, men nu smakar det så jävla apäckligt att jag får kämpa för att inte kräkas!
Fy fan!
Jag kan fan inte dricka min proteinsörja längre.
Tog ett uppehåll från den men nu har det nått nån point of no return.
Har 3 kg Whey80 chokladsmak kvar. Tror det är min andra påse. Från början tyckte jag det var gott, men nu smakar det så jävla apäckligt att jag får kämpa för att inte kräkas!
Fy fan!
Äsch, bara att dricka.
Jag brukar variera mellan choklad, banan och jordgubbssmak.
Min sista påse tog slut igår.
Måste beställa nytt snart, siktar in mig på 32kg Whey-80, då räcker det långt in i hösten i alla fall.
Lätt för dig att säga som inte hulkar av det![]()
Lätt för dig att säga som inte hulkar av det![]()
hulkarjag får mer tillbaka än jag trycker i mig de få gångerna jag försöker dricka det, har testat alla möjliga sätt (känns det som) för att dämpa/ersätta smaken
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |