Jag slänger väl upp en bild på 89kg (påklädd) Ricken, har visst fått tillbaka lite vatten jag saknade tror jag.
Det hoppas jag, får väl se om jag lyckas sen då, undvika äta är inget jag brukar syssla med...det lär ju gå fort att deffa bort det där om du nu ska göra det till våren
Ok, jag omfurmulerar mig. Jag brukar aldrig fundera över vad jag stoppar i mig.Inte behöver du undvika att äta när du dietar, är relativt lätt och smidigt att sätta ihopa ett "schema" som både mättar kraftigt och är energifattigt.
Rosen: När ska du våga dig upp på en scen då?
Inte behöver du undvika att äta när du dietar, är relativt lätt och smidigt att sätta ihopa ett "schema" som både mättar kraftigt och är energifattigt.
Rosen: När ska du våga dig upp på en scen då?
antagligen blir det lagom till julafton 09
lattjade lite på gymmet igår så här kommer några bilder på en 87kg rosen som inte tänker deffa fören i mars/april.
Det är ju svårt o säga vad du gjort, men du bör ju undvika dom rörelserna där du närmar dig smärtan.Nu har det hänt något. Efter att jag lekte Många Snygga Dips i söndags är min högra axel lite defekt, trots noggran stretchning av rotatorkuffarna innan och efter. Känns knappt i vila men i vissa lägen bara bränner och skär det till. Då låter jag fånigt av smärta. Det blir ungefär h-hHHHH!-aaaaooo med världens pipigaste röst. Måste vänta till fredag nästa vecka för att gå till naprapat-magnus.
Vad har jag gjort och vad ska jag göra åt dethär?
Det är ju svårt o säga vad du gjort, men du bör ju undvika dom rörelserna där du närmar dig smärtan.
Massage ska vi inte rekomendera när vi inte vet vad det är, men liniment, smörj in med det o låt armen vila ordentligt.
Du har itne sträckt den då?
Undvik att röra den så det gör ont, om du så måste vila axeln helt och hållet. Stretcha inte.Alltså, jag har inte lyckats lista ut vilken rörelse det är som utlöser smärta. Det verkar nästan vara lite slumpmässigt. Jag närmar mig inte nån smärta, det är näst intill ingen smärta tills det plötsligt gör så JÄVLA VRÅLONT helt utan förvarning!
Luktar inflammation i muskeln/fästet .. Låt en doktor slå ett getöga påt
Blir nog lite vila och ipren/voltaren ett par veckor
Undvik att röra den så det gör ont, om du så måste vila axeln helt och hållet. Stretcha inte.
Dips kan slita rätt ordentligt på axlarna, värm upp ordentligt nästa gång(jag säger inte att du inte gjorde det denna gång) och stretcha innan, sluta om du känner obehag.
Jag kör den alltid sist, just för att slippa vikter.Mm dips är farlig.. Belastar brösten rätt hårt också. Pajat ett bröstfäste eftersom det inte var uppvärmt tillräckligt
Trots att de är en tung övning som bör ligga långt fram i passet lägger jag den näst sist på passet. Slipper man hålla på med vikter också hehe
"Naprapati är en inriktning inom den manuella medicinen. Den innebär att man diagnostiserar, behandlar och rehabiliterar smärttillstånd och funktionella besvär i rygg, leder och muskler."Jag kör den alltid sist, just för att slippa vikter.
Jag vet inte hur pass utbildad en naprapat är, men jag trodde dom var utbildad på skelettet mer än muskler o fysiologi?
Se där, jag lärde mig nåt idag med."Naprapati är en inriktning inom den manuella medicinen. Den innebär att man diagnostiserar, behandlar och rehabiliterar smärttillstånd och funktionella besvär i rygg, leder och muskler."
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|