jahapp då kanske man skulle blotta sig i denna tråden, om inte för min egen skull så kanske för att pusha nån annan, är 24 år nu (fyller idag faktiskt) tränade mycket o höll hyffsad form under högstadiet men under gymnasiet ballade de ur fullständigt med brännvin pizza o allmän lathet men tog tag i träningen igen vid 20 års ålder vägde väl då en 120 kg smällfet o körde på gymmet o åt som en gris så vikten stannade uppe på 130 kg ca (ännu fetare men med grym styrka
) för ca 1,5 år sen tyckte jag att nu får de fan va nog när man hade svårt o hänga med på jobbet osv knä började göra ont om man skulle resa sig snabbt osv så började köra på stenhård diet o har gjort så med vissa avbrott de senaste 1,5 åren o nu står vågen på 93, är väl inte i nån jätteform o definitivt inte i tävlingsform men de går på rätt håll, vill inte va nån superbiff längre utan tränar för o må bra o uppskattar annat i livet i stället, men så här (gay) ser de ut för tillfället
dieten jag har hållt är högt protein o fett, låg eller inga kolhydrater med en slarvdag i veckan, just nu vill ja bara hålla vikten utan o balla ur igen då jag har haft o har ett jäkligt konstigt förhållningssett till mat, allt eller inget typ, men ska försöka hålla mig runt 93 nu i sommar o sen köra på en ny vända med dieten så man får lite ådror här o där till nästa sommar, nu har man ju ett bättre utgångsläge om inget annat, är 191 cm för övrigt