Träningstråden

Dominator-Rocks

Guest
Kolla videon du la in, du kan använda en stol istället

Den kostade tydligen 800:- ny vilket jag aldrig skulle köpa den för men jag hittade en beggad på blocket här i stan nån kilometer från mig för 250 riksdaler kan vara värt ett test.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Den kostade tydligen 800:- ny vilket jag aldrig skulle köpa den för men jag hittade en beggad på blocket här i stan nån kilometer från mig för 250 riksdaler kan vara värt ett test.
Lägg dom pengarna på en pilatesboll istället, så får du för ländryggen oxå på samma gång.
Du har mycket mer användning för den.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hur fan vet man vilket tränningsprogram som e bullshit och vilka som fungerar?
Kör som följer.

Varje mån-fre (plus helger om det va en lugn kväll innan)
Löpning (precis börjat så är typ 3 km siktar på 1 mil)
Shins 5 x max
Situps 5 x max
Armhävningar 5 x max (vilket är typ under 10 :freak)

Ger det här nått överhuvudtaget? Har jävligt svårt för vilodagar, om jag inte gör det varje dag börjar jag fuska och slutar snart.

Sen diet hur långt kommer man på att ha utrottat snabbmat, läsk, godis, såser. äta stor gröt frukost, 2-3 frukter, lunch, 2-3 frukter mida?

ps. siktar på en smidig kropp med kontroll inte råstyrka.

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Hur fan vet man vilket tränningsprogram som e bullshit och vilka som fungerar?
Kör som följer.

Varje mån-fre (plus helger om det va en lugn kväll innan)
Löpning (precis börjat så är typ 3 km siktar på 1 mil)
Shins 5 x max
Situps 5 x max
Armhävningar 5 x max (vilket är typ under 10 :freak)

Ger det här nått överhuvudtaget? Har jävligt svårt för vilodagar, om jag inte gör det varje dag börjar jag fuska och slutar snart.

Sen diet hur långt kommer man på att ha utrottat snabbmat, läsk, godis, såser. äta stor gröt frukost, 2-3 frukter, lunch, 2-3 frukter mida?

ps. siktar på en smidig kropp med kontroll inte råstyrka.

Då siktar vi lika dant...

Jag håller mig borta från socker och skit käkar mycket kyckling och mycket grönsaker fullkornsbulgur och fullkornspasta.. tuggar morötter när jag är "sugen" på nått.

Kom precis på att jag inte har tränat idag :S får väll gå å dra ett pass :banana

Lägg dom pengarna på en pilatesboll istället, så får du för ländryggen oxå på samma gång.
Du har mycket mer användning för den.

Får väll göra som muskelknutten säger då!

Vilken skall jag köpa?
http://intersport.se/products/Defau...tr=8&Old_kat2_querystr=17&Old_kat3_querystr=0

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
shit vilken ångest. skador och slutprov har gjort att man ser ut som en degboll med spaghettiarmar :huvet

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Rosen: Just more wood for the fire! Då bör du ju ha motivation så det stänker om det! Även om det är segt att komma igång igen.

Ljunghusen, gasp som small vid 140? Vilken av deras versioner? Fan ja har ett par gamla som håller för närmre 300 utan att gnälla. Dem tjocka tygversionerna tycker jag är bäst.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Rosen: Just more wood for the fire! Då bör du ju ha motivation så det stänker om det! Även om det är segt att komma igång igen.

Ljunghusen, gasp som small vid 140? Vilken av deras versioner? Fan ja har ett par gamla som håller för närmre 300 utan att gnälla. Dem tjocka tygversionerna tycker jag är bäst.

Dont know.. Tunna. Känns som nåt halvläder. Typ mocka?

Ja inte fan ska dom smälla vid 140!
Dom va dessutom bara 4-5 månader gamla

Ska köpa några kraftigare

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Dont know.. Tunna. Känns som nåt halvläder. Typ mocka?

Ja inte fan ska dom smälla vid 140!
Dom va dessutom bara 4-5 månader gamla

Ska köpa några kraftigare

ooh gasps mocka remmar är värdelösa tycker även de blev hala ganska snabbt. Inget o rekommendera mao.
Håller med thomas b att tyg är bäst

Dominator-Rocks

Guest
Bra gjort mr. Kellog.

Kvällspasset avklarat imorn blire å köpa boll och chinsstång jag kommer bli jettestark :jäs

Slänger in en bild på dagsformen, hade ett rent helvete att få till någon bild framför spegeln... aja :)

Kul när man börjar känna sig lite fit igen det var väääääldigt länge sedan.

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Kvällspasset avklarat imorn blire å köpa boll och chinsstång jag kommer bli jettestark :jäs

Slänger in en bild på dagsformen, hade ett rent helvete att få till någon bild framför spegeln... aja :)

Kul när man börjar känna sig lite fit igen det var väääääldigt länge sedan.

ser bra ut :tummenupp

vad säger vågen?

jepp, har nytt mål med träningen med, 90kg med bra definition.

ska gå ner till minst ett 6 pack nu och sen aldrig låta mig bli så fet igen som jag är nu.

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
ser bra ut :tummenupp

vad säger vågen?

Från att ha vart ett skelett för ett par månader så får jag faktiskt hålla med.

Vågen :va måste jag börja väga mig nu me :D jag är inte sådär jetteseriös men kanske kan bli lite halvseriös.

Har suttit och spanat lite i tråden och läst om att man skall träna biceps måndag triceps onsdag mage fredag osv ... men det gäller väll bara om man kör jäddrigt tungt och vill bli jettestor eller?

Jag kör ju bara lite lugnt hemma och då kan jag väll få köra lite hur som antar jag?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Från att ha vart ett skelett för ett par månader så får jag faktiskt hålla med.

Vågen :va måste jag börja väga mig nu me :D jag är inte sådär jetteseriös men kanske kan bli lite halvseriös.

Har suttit och spanat lite i tråden och läst om att man skall träna biceps måndag triceps onsdag mage fredag osv ... men det gäller väll bara om man kör jäddrigt tungt och vill bli jettestor eller?

Jag kör ju bara lite lugnt hemma och då kan jag väll få köra lite hur som antar jag?

menade mest att du ser ut att ha en del massa men ändå bra definition :)

om du bara kör med din kropp som motvikt och många reps så kan du träna ofta.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Okej gött nån att hålla koll på för motivationen då, dock ligger du lååångt före då mina fågelarmar är ett hån.

Vad kör du för övningar har inte mkt koll känner jag.

@Rosen 90 kg!? Siktar på 85-90 kg :hihi tur att folk tränar för olika mål! :D

Då siktar vi lika dant...

Jag håller mig borta från socker och skit käkar mycket kyckling och mycket grönsaker fullkornsbulgur och fullkornspasta.. tuggar morötter när jag är "sugen" på nått.

Kom precis på att jag inte har tränat idag :S får väll gå å dra ett pass :banana

Får väll göra som muskelknutten säger då!

Vilken skall jag köpa?
http://intersport.se/products/Defau...tr=8&Old_kat2_querystr=17&Old_kat3_querystr=0
Va det jag skulle citera morottstricket va smart får köra det.

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Okej gött nån att hålla koll på för motivationen då, dock ligger du lååångt före då mina fågelarmar är ett hån.

Jag kör mycket crosstrainer ingen såndär tvshop skit utan en lite rejälare från Team sportia.

Bara å tjacka REA ju ;)
http://www.teamsportia.se/produkter/traning/stryketraning/?p=13023&search=1&at=20

menade mest att du ser ut att ha en del massa men ändå bra definition :)

om du bara kör med din kropp som motvikt och många reps så kan du träna ofta.

Vad bra gillar inte och behöva göra som folk säger :D

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj

hehe du har ändå 2dm på mig ;) men jag vägde 85 med bra definition förra sommaren, dock jäkligt vattnig.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM