syltburk
Skallig och arg!
Han snålar inte på steroiderna.
årets olympia i full gång, Jay ser ut som att han har gjort en stor förändring sen sist.
Strax öppnar ju anmälningarna till vätternrundan 2010, nån som ska köra?
Tjoh!
Tränade tidigare en del hemma i en mindre stad, men nu när jag börjat i LITH tränar jag på Campushallen på, ja just det, campus. Hur som haver har jag sett att grabbarna, ofta de mindre killarna, dvs inte de riktigt stora grabbarna, ofta inte ens de mellanstora, går runt i flippflopp i träningshallen.
Inte joggingskor, inte sandaler, utan flippflopp! Kan nån vänlig själ förklara?
Kan det vara så att bratsen lämnat stureplan?
Solbrillor, backslick och pikétröja = ute?
Flippflopp under träningen = inne?
jag tränar alltid i flip flop, riktigt skönt att ha fötterna fria, ett plus är att sulan är flat vilket gör att de är hyffsade(bättre än joggingskor) för marklyft/knäböj.
Ahaja ser man på, man lär sig något nytt varje dag. Tyckte bara det såg konstigt ut när de små killarna gick omkring i det men de stora i vanliga skor, men du är ju inte liten
Är det inte helt värdelös stabilitet i dem jämfört med joggingskor vid marklyft osv? Har inte på mig några just nu men de verkar vara ganska ..mjuka?
Vanliga joggingskor hjälper dock rätt mkt den dagen man tappar en vikt på fossingen
Jag kör några vanliga streetskor med platt sula
Varför slackar du me träningen latis?
Jag hade cyklat 8,5 mil som längst innan min runda.. fast den 8,5 milaren körde jag minst en gång i veckan.Jag har satt som deadline att jag ska cykla vätternrundan senast 2010, hann inte med att träna tills i år så jag blir väl illa tvungen att boka in det nu då . Har anmälan öppnat och finns det några platser kvar?
Har som längst cyklat 12mil i ett svep så blir till att träna lite mer fram tills dess då.
jag tränar alltid i flip flop, riktigt skönt att ha fötterna fria, ett plus är att sulan är flat vilket gör att de är hyffsade(bättre än joggingskor) för marklyft/knäböj.
Hallo alla sköna sh:are, tänkte höra med er ifall det finns nån här som tränar MMA, tänkte att jag skulle prova på de
Jag hoppas ju att du skojar nu?
Mycket bättre att du letar upp ett par riktiga skor innan du råkar glida ur med foten med 200 kg på stången. Du har ju ingen stabilitet i ett par flip flop.
första benpasset efter olyckan för 5 månader sen tog 60kg X 8 i frontböj vilket får ses som acceptabelt med tanke på att jag fattas lite delar. 25kg i separat benspark var däremot rent ut sagt deprimerande
Skönt att vara tillbaka va?
För mig är det tvärtom, jag har börjat få lite rörelse i axeln nu, klarar numer av 2kg hantlarna. Säkning från 42,5 till 2 är rätt skapligt
Jag kraschade i början av sommaren och slet av muskelfästet i högra axeln, så det har blivit 4 pass ben per vecka, har tröttnat lite på benträning nu faktiskt...
Får se om det blir operation eller om jag ska vara lite kylig och avvakta och se om det kanske läker. Måste bestämma mig inom 3 veckor
Vad skulle ni ha gjort? Om jag opererar så kan jag inte träna på ytterligare 6-12 månader. Men samtidigt kanske axeln inte läker själv förrän om 6 månader. Eller så har den kanske läkt klart om 1 månad.
faktiskt underbart har fortfarande träningsvärk efter det passet dock
hmm lagom kul skada du dragit på dig
jag kommer själv att satsa på en operation för mitt knä trots att det fungerar ungefär som det ska nu, om risken finns att din axel inte blir 100% utan op så hade jag gjort det, mest eftersom att jag själv inte står ut med tanken på att veta att något är fel.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|