Mer än vad många disco snubbar tar iafNe jag får önska dig lycka till med träningen och hoppas att du inte skadar dig
![]()
allt jag säger är att jag aldrig haft problem för att jag har flip-flop på mig
Mer än vad många disco snubbar tar iafNe jag får önska dig lycka till med träningen och hoppas att du inte skadar dig
![]()
Minns att freddie på kolo (världsmästare i bänkpress) tränar förekommande i flip-flop.. Verkar ju funka![]()
mmm det är drygt som fan att bli utan träningoch att köra FF nästa år blir nog tufft om du ska hinna med OP innan dess, först köra bulk med muskelminne för att komma igång och sen tävlingsdeff, blir kanske lite tight.
just nu fattas jag bara ett korsband, ledbandet börjar kännas rätt så bra, märks dock att vad/hamstrings fästena är lite dåliga![]()
Jo, precis. Hinna till 2010 är omöjligt. Visst kan man hinna tidsmässigt, men absolut inte resultatsmässigt. Men det är bara till att hoppas på övermänskligt bra muskelminne, så kanske man är tillbaks till -11
Okej, alltid ett plus att du kan träna igen iafBeräknad läketid?
synthol missbruk är fan vidrigt...
(lägg märke till missbruk och inte bruk)
Han måste ha skapliga issues alltsåGår lite segt med träningen just nu. Men varför träna när man kan låta någon annan göra det år en på ett naffs![]()
Bland det mest osymetriska jag någonsin settGår lite segt med träningen just nu. Men varför träna när man kan låta någon annan göra det år en på ett naffs
[YOUTUBE-ID]bF55PvI3e8o[/YOUTUBE-ID]
synthol missbruk är fan vidrigt...
(lägg märke till missbruk och inte bruk)
Någon som har koll på bra träningssidor/forum?
Vilka fettförbrännare är bra och hur funkar det att äta med proteintillskott samtidigt?
Rekommendera gärna något från www.gymgrossisten.se om någon vet.
Jag måste ta bort några kilo mjukt.
Fort, det här går inte. Mjukt är sjukt!
har gått ner från 80 till 76 på 3veckor, kör enbart massa proteiner + omega 3. 3 mål om dagen. Stadig o stor frukost, lunchen består av vanlig husmanskost, protte,träning,protte,middag består av enbart grönsaker och valfri kött (fisk,kalkon,kyckling,tonfisk etc etc)
Jag erkänner att jag aldrig hört talas om synthol innan men det är enligt google en olja som man injicerar för att bli tjusig. Hur kan det vara annat än störtlöjligt?![]()
Vilka fettförbrännare är bra och hur funkar det att äta med proteintillskott samtidigt?
Rekommendera gärna något från www.gymgrossisten.se om någon vet.
Jag måste ta bort några kilo mjukt.
Fort, det här går inte. Mjukt är sjukt!
Vad tränar du då? Hur mycket och hur ofta?
Det skulle en annan behövasatsa istället på något som sänker sötsuget/aptiten till exempel krom eller stimulanter. i övrigt är det inte svårt att hitta exempel på deff dieter![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |