Träningstråden

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Mer än vad många disco snubbar tar iaf ;) Ne jag får önska dig lycka till med träningen och hoppas att du inte skadar dig :tummenupp

allt jag säger är att jag aldrig haft problem för att jag har flip-flop på mig :) målet just nu är att få en total på 500, dock stället knät till det :(

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Minns att freddie på kolo (världsmästare i bänkpress) tränar förekommande i flip-flop.. Verkar ju funka :p

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Minns att freddie på kolo (världsmästare i bänkpress) tränar förekommande i flip-flop.. Verkar ju funka :p

På den tiden det begav sig tävlade jag i styrkelyft och jag vill minnas att bänkpressfantomerna tävlade/tränade i högklackat! "Påbyggda" skor för att få till svanken och på så sätt "höja" bröstkorgen.
Men reglerna kanske är omgjorda sen dess...:va

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
mmm det är drygt som fan att bli utan träning :( och att köra FF nästa år blir nog tufft om du ska hinna med OP innan dess, först köra bulk med muskelminne för att komma igång och sen tävlingsdeff, blir kanske lite tight.

just nu fattas jag bara ett korsband, ledbandet börjar kännas rätt så bra, märks dock att vad/hamstrings fästena är lite dåliga :(

Jo, precis. Hinna till 2010 är omöjligt. Visst kan man hinna tidsmässigt, men absolut inte resultatsmässigt. Men det är bara till att hoppas på övermänskligt bra muskelminne :hihi, så kanske man är tillbaks till -11

Okej, alltid ett plus att du kan träna igen iaf :) Beräknad läketid?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Jo, precis. Hinna till 2010 är omöjligt. Visst kan man hinna tidsmässigt, men absolut inte resultatsmässigt. Men det är bara till att hoppas på övermänskligt bra muskelminne :hihi, så kanske man är tillbaks till -11

Okej, alltid ett plus att du kan träna igen iaf :) Beräknad läketid?

nä när man ska upp första gången vill man ju vara i absolut toppform :) stör mig på att mitt gym bara sponsrar för AF :(

mja som jag hört så brukar ett nytt korsband ta runt ett halvår innan det är som det ska, det tråkiga är förstås också att jag får leva med att fattas muskelfibrer i ena låret :(

föresten så var jag ute och joggade nyss, feels bad man, kondisen är inte vad den varit, och knät gillar inte asfalt det minsta... inom samma ämne, någon som har tips på en bra ansiktsmask eller något som iaf täcker munnen när man springer.

Last edited:

MikkE

Guest
Går lite segt med träningen just nu. Men varför träna när man kan låta någon annan göra det år en på ett naffs :tummenupp
[YOUTUBE-ID]bF55PvI3e8o[/YOUTUBE-ID]

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
synthol missbruk är fan vidrigt...

(lägg märke till missbruk och inte bruk)

Va? Det blir ju jättefint! :rolleyes:
synthol_dickhead.jpg

TL1000R

Fartglad med förståndet i behåll
Gick med
20 Jun 2009
Hoj
1998 Suzuki TL1000R
Går lite segt med träningen just nu. Men varför träna när man kan låta någon annan göra det år en på ett naffs :tummenupp
[YOUTUBE-ID]bF55PvI3e8o[/YOUTUBE-ID]
Bland det mest osymetriska jag någonsin sett :rolleyes:, ujujujuj, å tokfan lägger ut en länk på sig oxå :va, snacka om skadad, å egenkär :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
synthol missbruk är fan vidrigt...

(lägg märke till missbruk och inte bruk)

Jag erkänner att jag aldrig hört talas om synthol innan men det är enligt google en olja som man injicerar för att bli tjusig. Hur kan det vara annat än störtlöjligt? :confused:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilka fettförbrännare är bra och hur funkar det att äta med proteintillskott samtidigt?
Rekommendera gärna något från www.gymgrossisten.se om någon vet.
Jag måste ta bort några kilo mjukt.
Fort, det här går inte. Mjukt är sjukt!

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Vilka fettförbrännare är bra och hur funkar det att äta med proteintillskott samtidigt?

har gått ner från 80 till 76 på 3veckor, kör enbart massa proteiner + omega 3. 3 mål om dagen. Stadig o stor frukost, lunchen består av vanlig husmanskost, protte,träning,protte,middag består av enbart grönsaker och valfri kött (fisk,kalkon,kyckling,tonfisk etc etc)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
har gått ner från 80 till 76 på 3veckor, kör enbart massa proteiner + omega 3. 3 mål om dagen. Stadig o stor frukost, lunchen består av vanlig husmanskost, protte,träning,protte,middag består av enbart grönsaker och valfri kött (fisk,kalkon,kyckling,tonfisk etc etc)

Vad tränar du då? Hur mycket och hur ofta?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Jag erkänner att jag aldrig hört talas om synthol innan men det är enligt google en olja som man injicerar för att bli tjusig. Hur kan det vara annat än störtlöjligt? :confused:

Synthol används av de flesta proffs för att forma vissa laggande muskelgrupper, vanligast i biceps och vader men funkar överallt, om det är löjligt eller inte beror nog på ens mål inom sporten :)

fetförbrännare gör oftast skillnader som kan mätas i promille, satsa istället på något som sänker sötsuget/aptiten till exempel krom eller stimulanter. i övrigt är det inte svårt att hitta exempel på deff dieter :)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...