maverick_750rr skrev:Här e frivillig
Jag tränar varje dag tills jag antingen spyr eller svimmar.
Jag hade nog "fått gång" dig Annchua
Du ska se vilken gaphals jag e på mina lektioner i TKD
750RR
Sweedo skrev:Jaha!
Då har man blivit mordhotad på gymmet.
Idag jag körde mage hängade i den fasta chinsstången. En liten chip blir jagad av sin polare och springer rakt in i mig. Han blir hängande i mina ben, dumt stirrande.
Jag blänger tillbaka och trycker iväg honom varpå han faller pladask ner i golvet.
Han ser ut som den lilla barnunge han är, innan han tar mod och kaxar till sig med hjälp av sin polare.
"Vad gör du?" frågar chipen. "Jag tränar här. det här är ingen jävla lekstuga" svara jag. "Skall vi gå ut och göra upp" mässar chipen. Jag tittar på honom nedlåtande och pluggar in öronproppar till mp3-spelaren och tränar vidare.
Folk börjar samlas runt oss.
Chipen och hans polare står och mässar medans jag tränar trots att jag inte hör ett ord. Till slut inser chipen detta och måste hävda sig. Smartskaftet försöker gå igenom där jag reser upp benen varpå han håller på att få min fot i ansiktet.
Kalabaliken börjar ta fart. Folk runt omkring börjar bli inblandade och stämningen börjar bli hotfull med chipen och hans tre polare.
Hans polare står nu och gapar i ansiktet på mig. Jag tar ut orönpropparna och säger till honom att ta chipen och dra för nu börjar jag bli less. Hans två äldre polare börjar dra i honom i riktning mot omklädningsrummet, de inser väl attt situationen inte ser så bra ut för dem.
Jag tar två steg mot chipen och hans polare och säger att "Nu jävlar drar ni härifrån och det NU!" De backar och vid omklädningsrummet får chipen mer luft och säger "Jag skall mörda dig" och gör tecken med handen om att han skall skjuta mig. "Bra sa jag vill du upprepa det där för polisen? Det finns vittnen som hörde det där. Det räknas som mordhot"
Polarna drar in chiparna i omklädningsrummet och där tar det slut för idag.
Skall bli intressant om de vågar sig tillbaka.
Marals76 skrev:Kungen inom bodybuilding!
Ronnie Coleman. (väntar o väntar på någon moralpredikar)
Sweedo skrev:Jaha!
Då har man blivit mordhotad på gymmet.
Idag jag körde mage hängade i den fasta chinsstången. En liten chip blir jagad av sin polare och springer rakt in i mig. Han blir hängande i mina ben, dumt stirrande.
Jag blänger tillbaka och trycker iväg honom varpå han faller pladask ner i golvet.
Han ser ut som den lilla barnunge han är, innan han tar mod och kaxar till sig med hjälp av sin polare.
"Vad gör du?" frågar chipen. "Jag tränar här. det här är ingen jävla lekstuga" svara jag. "Skall vi gå ut och göra upp" mässar chipen. Jag tittar på honom nedlåtande och pluggar in öronproppar till mp3-spelaren och tränar vidare.
Folk börjar samlas runt oss.
Chipen och hans polare står och mässar medans jag tränar trots att jag inte hör ett ord. Till slut inser chipen detta och måste hävda sig. Smartskaftet försöker gå igenom där jag reser upp benen varpå han håller på att få min fot i ansiktet.
Kalabaliken börjar ta fart. Folk runt omkring börjar bli inblandade och stämningen börjar bli hotfull med chipen och hans tre polare.
Hans polare står nu och gapar i ansiktet på mig. Jag tar ut orönpropparna och säger till honom att ta chipen och dra för nu börjar jag bli less. Hans två äldre polare börjar dra i honom i riktning mot omklädningsrummet, de inser väl attt situationen inte ser så bra ut för dem.
Jag tar två steg mot chipen och hans polare och säger att "Nu jävlar drar ni härifrån och det NU!" De backar och vid omklädningsrummet får chipen mer luft och säger "Jag skall mörda dig" och gör tecken med handen om att han skall skjuta mig. "Bra sa jag vill du upprepa det där för polisen? Det finns vittnen som hörde det där. Det räknas som mordhot"
Polarna drar in chiparna i omklädningsrummet och där tar det slut för idag.
Skall bli intressant om de vågar sig tillbaka.
Ingen idé att ödsla energi från träning på att spöa på en liten skit.maverick_750rr skrev:Sweedo: Eftersom ni tränar på samma gym så försök få honom avstängd. Va fan e d för jävla sätt?
Backa inte en sekund för en sån nolla. Jag antar att du är flera år äldre och därmed även större än honom, han kaxa sig bara för att han hade publik.
Du hade chansen att sparka honom i huvet när du skulle ner och borde tagit den
750RR
maverick_750rr skrev:Vem är det Acrid?
750RR
Sweedo skrev:Ingen idé att ödsla energi från träning på att spöa på en liten skit.
Ja, jag fick honom avstängd. Tror jag i vilket fall men han kommer inte få vara kvar många sekunder om han är där någon gång jag tränar.
Då åker han ut på öronen direkt.
twinner666 skrev:tja!! pojkar o flickor..jag klarar knappt 70 i bänkenhar tränat i ca 8 år men kan fan inte prestera i bänken
bra bröstövningar för massa önskas...får inte nåt tryck i bringan
maverick_750rr skrev:Ställ dig i mitten på en sån konstig maskin man drar från båda hållen.
Benen lite brett isär och fatta dem från var sitt håll och kör med lätt böjda armar underifrån och jobba dig upp ovanför huvet med armarna. Låt dem mötas vid maghöjd och sen föser du upp dem.
Sakta tillbaka och kör några sånna.
Det ger kalaspattar
750RR
edit: som tack för hjälpen lägger du upp en fin bild på din egen hoj
twinner666 skrev:jo jag måste nog fixa lite nya övningar men den du beskriver är ju svår att få tryck i .. måste ta mig en funderare,,,
go natt!!
maverick_750rr skrev:Jag vet inte vad alla möjliga övningar heter eller vad ens maskinerna heter. Jag går dit, belastar de muskler jag skall träna och äter det jag vill. Vem vill bry sig om vad det kallas?
Jag styrketränar
Men fråga tjejerna du träffar ute om du får känna på deras pectoralis major för o se hur tränad den är....
750RR
twinner666 skrev:tja!! pojkar o flickor..jag klarar knappt 70 i bänkenhar tränat i ca 8 år men kan fan inte prestera i bänken
Quaya skrev:Och vill påminna er alla här, räkna inte med att till sommaren så ska du ha ett tvättbräda
mvh quaya
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |