Knät är åt helvete!
Och imorgon så ska sjukgymnasten dra, klämma och känna igen... Fick hemläxa på 2 enkla övningar, att enbart spänna främre lårmuskeln + att sen lyfta benet ca 30 cm ovanför golvet och släppa ner den långsamt... Klarar 10 reps sen är benet helt väck
Men snackat med huvudcoachen om att fokusera på boxningsbiten under tiden som knät är fuckad och det var helt okej (hatar att vara "special case" men va fan ska man göra?). Så nästa vecka är det tänkt att börja igen om jag nu hittar något vettigt knästöd
Är klubbens lilla mumie, har fötterna lindade oxå, känner mig helt retarded ibland
Har du haft feber? Frossa? Värk muskler?
Jag skulle nog skippa din "fettförbränning" Iom att det kräver att pulsen går upp till arbetsnivå och det i kombination med en förkylning är inte bra.
När du känner dig symptomfri så väntar du ungefär 2-3 dagar innan du kör ett enklare pass.
Men ut och ta en långsam promenad är aldrig fel om du nu inte har feber, gå ut på balkongen/i trädgården och sträck ut armarna så långt bak som du kan ("öppna" upp bröstkorgen) och ta 10 djupa andetag (ner till diafragman) med munnen, andas ut som att du visslar. Bara ett litet tips från lilla mig, krya på dig