Träningstråden

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Ok, jag specificerar mig:

Vafan vill du ha ut av det och vad gör du för att uppnå det? Varför gör man just detta om det är så farligt? Varför ställer man ner en termostatjävel och sitter inne i en vecka och ugglar?

Varför? Förklara nu lite mer i detalj eftersom jag inte fattar vad det är för nått...

De är ett medel som ökar energiförbrukningen oerhört mycket. Man blir varm, slö, och överhettar lätt, vilket är mkt farligt. Kroppstempen ökar, och tar man för stor dos riskerar man hjärnskador.
Därför drar man ner på temperaturen och rör sig i princip ingenting.
Dumheter som du säkert förstår.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Det jag vill ha ut av det hela är ju självklart en fettreducering.
Det jag har som hobby är att hålla på med min kropp och se den utvecklas är det något fel med det?
Det är ett snabbt sett att tappa sjukt mycket fett på kort tid.

Och det mesta i träningsväg är farligt om man vill kunna uppnå vissa mål och då får man ta dom riskerna.

Nej, du får göra vad du vill. Jag skrev som jag gjorde för att du inte svarade, jag visste väl att det skulle ta skruv med lite svordomar i frågan. Nu vet jag vad det är och tackar för mig.

Låter helt vansinnigt om du frågar mig...

De är ett medel som ökar energiförbrukningen oerhört mycket. Man blir varm, slö, och överhettar lätt, vilket är mkt farligt. Kroppstempen ökar, och tar man för stor dos riskerar man hjärnskador.

Låter.... Friskt....

Kan man inte snorta kokain istället? Då tappar man ju aptiten, men har skojj på kuppen...

Last edited:

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Nej, du får göra vad du vill. Jag skrev som jag gjorde för att du inte svarade, jag visste väl att det skulle ta skruv med lite svordomar i frågan. Nu vet jag vad det är och tackar för mig.

Låter helt vansinnigt om du frågar mig...

Javisst är det vansinne, men det är det mesta man gör.
Men folk som tycker sånt här är vansinne att ta för det är farligt det är väl även dom personerna som aldrig skulle köra för fort för det är ju med vansinne och farligt.

Att folk alltid ska göra allt i deras makt för att klanka ner på folk här på SH det är otroligt.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Javisst är det vansinne, men det är det mesta man gör.
Men folk som tycker sånt här är vansinne att ta för det är farligt det är väl även dom personerna som aldrig skulle köra för fort för det är ju med vansinne och farligt.

Att folk alltid ska göra allt i deras makt för att klanka ner på folk här på SH det är otroligt.

Att laborera med kroppen på detta viset och de andra sakerna du jämför med är inte på samma värlsdel ens.

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Hur är dagsformen?

Usch fråga inte ens, för mycket slöande en hel sommar sätter dåliga spår.
Men nu tar jag starka tag och sattsar hårt mot sommaren 2012 istället.
Hela 2011 kommer ägnas åt hård träning.
Har tänkt komma ner en del i vikt sen bulka stenhårt 2011.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R

Det där verkar ju synnerligen puckat. Hur var det nu, träningsmål uppnås lättast med

[ ] Långsiktig planering och konsekvent genomförande
[ ] Droginducerade punktinsatser

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Det där verkar ju synnerligen puckat. Hur var det nu, träningsmål uppnås lättast med

[ ] Långsiktig planering och konsekvent genomförande
[ ] Droginducerade punktinsatser

Vissa mål går inte att uppnå utan vissa preparat då man endast lägger på sig 1 kg muskler per år tex, och man vill ha den kropp man är ute efter innan man är 40-50 år.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vissa mål går inte att uppnå utan vissa preparat då man endast lägger på sig 1 kg muskler per år tex, och man vill ha den kropp man är ute efter innan man är 40-50 år.

Då är det ju bara att börja knapra sterråider och sniffa kokain, så är man snart i hamn då!
:rolleyes:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R

Allt! Nu! Gief!!!

Vissa saker kan nog behöva göras omsorgsfullt och med en viss mogenhet. Träna, bygga muskler, ta mc-kort och lära sig köra hoj exempelvis. Har man inte tålamod och förmågan att ta till sig vad folk som vet bättre har att säga så kan det göra ont.

Men men, lycka till för all del.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Man når ju inte Mr. Olympia utan steroider. Hur överlever de muskelbergen?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA