Änggårdsbergen* är fina grejjor, lätt att komma till, lagom mycket backar. Inte en ölabrölabiff så långt ögat når. Annars är det väl fysiken som gäller som student, www.fysiken.nu. Ganska klädsam medelvikt på gymbesökarna där med.
*det är för promenader alltså...
Ja det är klart att kroppen tar stryk osv, jag ber om ursäkt för mina inlägg verkar som att många tycker jag är en stor idiot FÖRLÅT till alla er som blev tjinkiga det var inte min mening.
Ett uttalande om att man har som hobby att laborera med kroppen bör ju vara ett bindande kontrakt för att bli omyndigförklarad eller inspärrad.
Ett uttalande om att man har som hobby att laborera med kroppen bör ju vara ett bindande kontrakt för att bli omyndigförklarad eller inspärrad.
Jag behöver stretcha min ena vadmuskel då den är för kort. Detta resulterar i att min hälsena ömmar.
Så, till frågan, måste muskeln vara varm när man ska stretcha? Isf. hur länge måste man värma upp den?
Jag behöver stretcha min ena vadmuskel då den är för kort. Detta resulterar i att min hälsena ömmar.
Så, till frågan, måste muskeln vara varm när man ska stretcha? Isf. hur länge måste man värma upp den?
Jag har en fråga angående puls. Hur hög puls ska man ha när man konditionstränar? Brukar ligga på ungefär 180 hittills när jag har tränat. Men jag insåg idag att det faktiskt inte säger mig någonting. Eller är pulsen helt oviktig när man konditionstränar?
Ligg på såpass hög puls som du för stunden känner för! Allt ger dig resultat.
180 konstant är rätt högt.. Jag antar att du inte kör speciellt långa pass
Hur går viktnedgången?
ett råd passande ditt användarnamn
nä men allvar, håller med om det, vet inte om det är rätt men det är så jag kör iaf, även om jag har en tendens att pressa mig för hårt.
Ligg på såpass hög puls som du för stunden känner för! Allt ger dig resultat.
180 konstant är rätt högt.. Jag antar att du inte kör speciellt långa pass
Hur går viktnedgången?
Du ligger nog väldigt högt, men allt beror på vad du vill träna.
Har du din maxpuls och vilopuls? Kolla in denna länken:
http://www.sct.nu/traning/traningslara/pulsetraining.htm
Har kommit ingång med träningen igen och just nu kör jag med ett kasst schema. Så är det någon som har något bra 3 dagars gymschema att dela med sig av?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|