Du tappar höften helt och den vrids bakåt (svansen mellan benen). Vilt gissat skulle jag tro att du är stel i baksidan av låren, dvs hamstrings. Du är även troligtvis lite svag i Gluteus medius (lilla/mellersta) rumpmuskeln) vilket gör att dina ben faller inåt när du ska pressa upp vikten. Du är heller ej såpass stark att du kan pressa uppåt utan måste fälla ryggen för att orka ställa dig upp. Att försöka pressa med hälen genom hela lyftet brukar hjälpa en del i detta avseende. Här ser det även ut som att dina knän är relativt långt bakåt. Om det går att skjuta fram knäna lite så hjälper det att komma ner på ett bra djup med en normal kurvatur i ryggen.
Det är svårt att bedöma allt av bara en film från sidan där man inte får så mycket information. Att vara utbildad PT säger egentligen ingenting. det är som att skaffa körkort. Man är ingen rallyförare utan har bara klarat minimikraven.
När jag tog min PT-licens så var 75% av alla där helt okunniga både innan och efteråt när det kommer till riktig träning (tm).
*edit* Och som folk har påpekat redan.. Sänk din hastighet på nedvägen till en tredjedel av vad du visade nu