Byt till 3x7 150kg squats istället
Kan lungt påstå att min stjärt ser ut som den till höger och nej jag lägger ej ut någon bild!
jag är så jävla nöjd över min prestation igår att jag slänger in de här För en månad sen kunde jag inte få stången att röra sig alls på 220kg.
Hmmm, tror att jag har satt upp mina delmål får lågt..
Körde benpress igår 3x7 150kg.........
Har inget delmål på bepress faktiskt!
Tror att det är mest vanesak med Sumo kontra 'vanlig' jag upplever det som att jag kan komma längre ner i Sumo och då ha en rakare rygg.
Samt att man belastar framsida lår mer.
Jo, och kortare lyft så man kan ta högre vikt. Men jag kunde inte göra ett snyggt lyft på ens hundra pannor. Får försöka mer på lägre vikter antar jag. Gillar romanian deadlift förresten, grymt för benen
Börjar äntligen bli spass frisk att träningen kan komma igång igen, så nu kör jag stenhårt på marschträning inför mitt eventuella inryck i det militära. Blev en halvmil med 30kg packning på ryggen idag, målet är att öka både vikt och sträcka tills jag helt enkelt känner att försvarets sträckor och packning knappt utgör något hinder för mig
Skynda långsamt, för det sista du vill ha är förslitningsskador redan innan pga värdelöst träningsupplägg.
Fick med mig en SHare till gymmet idag och så fick han prova på knäböj, militärpress och marklyft
Vi får se om han får träningsvärk imorgon
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |