Plåthinken
Tappat barn
Hur får ni eran nötfärs att smaka vettigt?
Tycker inte alls om smaken
Kryddor
Tacokrydda, funkar till allt.
Tacokrydda, funkar till allt.
Vad är det för maträtt du lagar då? Eller äter du den rå ur förpackning bara?
Jag kryddar som fan ju?
Kryddar jag möjligen för lite?
Oftast gör jag burgare, då funkar det eftersom jag har bröd, gutka och ketchup till.
Apropå recept tar jag gärna några recept på bra deff-mat. Är snart dags för mig.
Här är ett underbart recept på "pannkakor"
Galet gott
Så egentligen vill du bara ha göttiga recept?
Jag har en fundering kring "muskelkontakt" och träningsvärk.
Då jag jobbar för kungen vill man gärna ha både styrka och uthållighet i jobbet så jag brukar försöka köra 8-10 rep i 2-3 set. Problemet är att jag kan inte påstå att jag får nån vida kontakt eller träningsvärk om jag inte lastar på rejält med vikter men då orkar ja inte köra det jag skrev ovan utan de blir oftast mindre.
Kan ni som är mer erfarna komma med tips(ideer ang vad man kanske gör fel?
Då jag jobbar för kungen vill man gärna ha både styrka och uthållighet i jobbet så jag brukar försöka köra 8-10 rep i 2-3 set. Problemet är att jag kan inte påstå att jag får nån vida kontakt eller träningsvärk om jag inte lastar på rejält med vikter men då orkar ja inte köra det jag skrev ovan utan de blir oftast mindre.
Nice, värt att prova. Nästan ledsen att jag la fram köttfärs och kyckling på tining innan jag drog till gymet.
Apropå gym. Jag har gjort något idag. Något stört, märkligt och lite ghey. I stared my sexual security in the face and spit at it, safer than ever... I entered the YOGA-pass!
Har ju som mål att öka både styrka och rörlighet och har funderat ett tag på lämpliga rörlighetsövningar osv. Idag när jag kom till gymet blev det en sekunds "kö" till att scanna kortet, så jag bläddrade till i en sån folder de har i repan och såg "yoga" på ena sida. Tänkt tanken som snabbast förut, så frågade när de passen var. " -Det börjar ett om 10 minuter, ska jag se om det finns plats?"
Vattefakk. Gör´t! Tänkte jag..
Har fan inte svettats så mkt på länge. Satan vad jobbigt det var, och vad pissig balans man har i vissa rörelser, och vad stel jag är.
Klart rekommenderat att testas för de som inte gjort det, betydligt tyngre än jag förväntade mig. Trodde nog det skulle va mer som en flummig stretchsession eller nåt.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |