Träningstråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Krtik är alltid bra men att komma med onödiga kommentarer känns sådär.
Nä kommer att lite på mina PT i fortsättningen.

Körde ben i går i alla fall, 5x8 80 kg benböj känns bra fast bättre kan jag!

Fan, du är ju i sjukt bra form. Vilken kommentar var onödig tycker du? Inte sett någon onödig kommentar jag?

:hihi Jag är inte alls lika snygg som du där, blek och rund i jämförelse. Men ge mig några dagar så ska jag ha hunnit skruva upp spegeln och tappa lite vätska jag lagt på mig efter helgen så smäller jag upp en bild.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tänkte springa imorse. Men kände att jag behövde sova ordentligt och så blev det istället. Kändes som rätt val. Nu ska jag på banan igen gällande mat!

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Fan, du är ju i sjukt bra form. Vilken kommentar var onödig tycker du? Inte sett någon onödig kommentar jag?

:hihi Jag är inte alls lika snygg som du där, blek och rund i jämförelse. Men ge mig några dagar så ska jag ha hunnit skruva upp spegeln och tappa lite vätska jag lagt på mig efter helgen så smäller jag upp en bild.

Tack!
Det förra kortet jag la upp så var kommentaren att jag oserade inte korrekt samt att det var en snygg kniv som hängde i köket.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tack!
Det förra kortet jag la upp så var kommentaren att jag oserade inte korrekt samt att det var en snygg kniv som hängde i köket.

Kommentaren om pose var bara ett tips som jag uppfattade det så du kunde få bättre lats :)

Kniven är ju en annan sak och onödig, bara att skita i den. Inget att haka upp sig för!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Jag såg inte ens den förra bilden, eller några direkts kommentarer om den. Men om det där är definitionen på "tant", så ska ägna mig mindre åt racing och fighting och mer åt att hänga i sytillbehörsbutiker och loppmarknader.

Grymt bra form jue, mer rippad är inte ens ett steg framåt i min bok. :)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag såg inte ens den förra bilden, eller några direkts kommentarer om den. Men om det där är definitionen på "tant", så ska ägna mig mindre åt racing och fighting och mer åt att hänga i sytillbehörsbutiker och loppmarknader.

Grymt bra form jue, mer rippad är inte ens ett steg framåt i min bok. :)

Vissa tanter hänger på gYm1 och kör sportjoj i bland!!:tummenupp

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Du får nog revidera "trind tant". Menade inte att vara taskig tidigare, bara lustig. Du tar mer i benböj än jag gör.

Last edited:

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Hoj
SD 1290
Tack!
Du fick även en kommentar att det kanske hade varit lättare att se om bilden varit tagen framifrån ist och nu kom det en sådan :banana med lite annan respons

Ser grymt bra ut på alla sätt och vis.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Skön dag..

1.20 Boxning sen eftermiddag.

Sen 1h styrka, ryggpass nu ikväll.

Nu jävlar ska flåset komma igång,

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta

Är det min kommentar du hänger upp dig så mycket över får du andas lite! Och kritik var det inte utan det var det första jag såg. Hur som helst andra bilden ser man bättre att du är i riktigt bra form. Bra svep och djup på låren. Och nu ger jag lite kritik (ja, ta det eller inte...) lite mer rundhet på axlarna (men det är personlig preferens och igen svårt att se på bilden).
Har du funderat på att tävla nångång?

Krossade Biceps, Underarmar och Mage idag. Skönt avslut på min i övrigt skit dag!

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Är det min kommentar du hänger upp dig så mycket över får du andas lite! Och kritik var det inte utan det var det första jag såg. Hur som helst andra bilden ser man bättre att du är i riktigt bra form. Bra svep och djup på låren. Och nu ger jag lite kritik (ja, ta det eller inte...) lite mer rundhet på axlarna (men det är personlig preferens och igen svårt att se på bilden).
Har du funderat på att tävla nångång?

Krossade Biceps, Underarmar och Mage idag. Skönt avslut på min i övrigt skit dag!

Jag har tävlat!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Behöver lite hjälp att tänka utanför lådan.

Jag behöver få igång flåset, ordentligt. Problemet är mina just nu odugliga knän vilket utesluter löpträning, annars hade ju backe och intervaller varit givet.

Så alternativ till det. Jag kommer inte springa nån halvmara, och vikten reglerar jag med kosten. Jag har som mål att va i hyfsad matchform till hösten, vilket känns rätt avslägset just nu. I dagsläget får jag typ hjärtattack och "tar slut" halvvägs genom första ronden, och jag vill kunna gå åtminstone 3*3 (lätt) och fortfarande känna mig fräsch i början/mitten på sommaren.

Jag kan tänka mig att testa spinning, borde va bra tror jag. "Säckträning" intensivt är också bra, men sen är det fan slut på ideér för mig som inte involverar löpning.

Så hit me.. Vad kan man hitta på för att få igång syresättning och hjärta bättre?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono

Jag behöver få igång flåset, ordentligt. Problemet är mina just nu odugliga knän vilket utesluter löpträning, annars hade ju backe och intervaller varit givet.

Så alternativ till det. Jag kommer inte springa nån halvmara, och vikten reglerar jag med kosten. Jag har som mål att va i hyfsad matchform till hösten, vilket känns rätt avslägset just nu. I dagsläget får jag typ hjärtattack och "tar slut" halvvägs genom första ronden, och jag vill kunna gå åtminstone 3*3 (lätt) och fortfarande känna mig fräsch i början/mitten på sommaren.

Jag kan tänka mig att testa spinning, borde va bra tror jag. "Säckträning" intensivt är också bra, men sen är det fan slut på ideér för mig som inte involverar löpning.

Så hit me.. Vad kan man hitta på för att få igång syresättning och hjärta bättre?

:ligga?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Funkar hopprep? Annars crosstrainer i ett jävla tempo.

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01

<snip>

Köra konditionsträning inne på gym är inte min kopp te så:
* trampcykel är snällt mot knäna om du inte envisas med att köra för tungt.
* inlines (helst med stavar) eller rullskidor. Knäsnällt (speciellt rullskidor) och kostar mycket flås när du jobbar med hela kroppen.
* Simning, dödstråkigt tycker jag men det borde funka.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Crosstrainer har jag aldrig ens testat. Sen behöver det inte va gymövningar.

Sen är det högintensiva intervall jag är ute efter snarare än uthållighetskondition. Backträning hade varit grymt.

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
Sen är det högintensiva intervall jag är ute efter snarare än uthållighetskondition. Backträning hade varit grymt.

Gräv fram ett par gamla inlines och skidstavar och leta upp närmaste asfalterade backe. Skating uppför får en lätt att känna sig som en astmatisk 85-åring i Potalapalatset i Lhasa. :tummenupp

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...