Geggamoja
mää jag vill oxå träna. Så förkyld så jag vet inte vad.
Ser bra ut Plåthinken
Krya på dig fort, vi behöver fler som vågar stå upp för sig i tävlingen!
mää jag vill oxå träna. Så förkyld så jag vet inte vad.
Ser bra ut Plåthinken
var hos doktoren idag. inga fel på min vikt men han tyckte att det fattas 50cm eller mer i längten till vikten
Träningstrådens tävling för juni
Högst powerlifting wilks-poäng vinner! Du får endast tillgodoräkna dig lyft utförda under juni månad. Dvs lyfter du 100 kg bänkpress i maj så får du EJ räkna detta lyft i denna tävling.
Du fyller i ditt namn, din kroppsvikt, vad du lyft i squat, bänk och deadlift, och sen fyller du i samma värden i wilkskalkylatorn där du får din wilks-poäng. http://wilkscalculator.com/kg
Namn / Vikt / Squat / Bänk / Deadlift / Wilks-poäng
Kohai / 102kg/ 150kg / 110kg / 200kg / 277,794
Geggamoja / 81 kg (82kg) / 100 (90) / 100 (90) / 172,5 / 252,332
Peter1980 / 75kg / - / 120 / - / *
Plåthinken / 61 kg / 70 / 50 / 90 / 231,147
Kroppen kändes freeeeesh idag! Framförallt benen, jag lyckades bara med 4 reps i tredje setet i bänken, fuck . Ikväll blir det en löprunda med pojkvännen, så får vi se vem det blir som jagar vem. Han springer ibland men har aldrig mätt runda eller tid så han har noll koll.
Snart blir det bullkalas med SHare från Skåne, ska bara städa lite härhemma, skönt att ha hunnit rida och gymma innan klockan är 12
Obs: Det är okej att fylla i även om man bara har hunnit med ett eller två av lyften, så går det att fylla i övriga värden senare! Det går även att fylla i dåligt lyft, så det går att öka lite under månaden
Asså är vi bara 3 pers här i tråden som faktiskt lyfter? Resten är snackpåsar? Kom igen nu tjejer och killar!!!
Fattar inte varför träningstråden ligger i "överflödiga diskussioner".. är det nån tråd som inte är överflödig så är det denna! Blev t om så inspirerad så jag gick ner och tränade trots vädret. Fick njuta av ett tomt gym, dock var det inte kallt där direkt..
View attachment 386790
Axlar som en finlandsfärja
Asså är vi bara 3 pers här i tråden som faktiskt lyfter? Resten är snackpåsar? Kom igen nu tjejer och killar!!!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |