Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu börjar hojsäsongen ta slut och träningssäsongen ta vid på allvar för min del (jag kan inte hålla två intressen vid liv samtidigt ) , har hunnit köra 4-5dagar/vecka de senaste veckorna och börjar komma en bit på vägen tillbaka till formen och äntligen fått tillbaka lite tryck!
Försöker just nu att bara äta så mkt som möjligt, så jag lägger på mig en del fett också, men har nåt/några kg att ta igen som försvunnit under sommaren
För min del får folk gärna spamma lite träningsbilder så man får lite extra inspiration, plåthinken har redan börjat, så jag bjuder på en från ikväll.
(och nej, jag är inte helt skev i kroppen, men sitter snett på den misslyckade bilden )
Försöker just nu att bara äta så mkt som möjligt, så jag lägger på mig en del fett också, men har nåt/några kg att ta igen som försvunnit under sommaren
För min del får folk gärna spamma lite träningsbilder så man får lite extra inspiration, plåthinken har redan börjat, så jag bjuder på en från ikväll.
(och nej, jag är inte helt skev i kroppen, men sitter snett på den misslyckade bilden )