Träningstråden

KIRE

Guest
ktmjacke skrev:
Tyckte din diet luktade lite "strängt" för en som lägger tonvikten vid att absolut inte bränna muskler.Därav min gissning(som för övrigt stämde).Fitness har ju lite andra kriterier än byggning då det inte gäller att va stor utan mer fit så att säga,har t.o.m sett killar som varit "för"stora för fitness.Fitnesskillar brukar ju vara lite mer i form hela året.Vi byggare har ju en uppbyggnadsfas som är lite mer grotesk så att säga.Därför e ju min diet t.ex 16 veckor lång,o det behövs om man ska komma iform utan att tappa nåt.Smal kan jag bli på 3-4 veckor om jag vill,men då händer det ju mindre roliga saker med musklerna oxå.Själv tävlade jag i bb mellan 91-94.Tungvikten.Nu e man bara en lönnfet liten skugga av vad man varit,men jag nöjestränar fortfarande o har inte tappat i styrka faktiskt,men man har ju inte direkt magrutor om du hajar vad jag menar.Priset för upptäckten av pilsner antar jag.

Oki jag förstår!
Min diet var 28veckor faktiskt!! Men jag gick inte så hårt fram då.
AthleticFitness killarna är ju rätt stora idag faktiskt. Jag är iallafall störst på mitt gym..hehe. Men du har rätt om skillnaderna. Själv kör jag på Fitness pga att det är lite mera hälsosamt. Grymt med tungvikten :yoparty
Hur gick det då?

Såhär ska det se ut i AthleticFitness idag (Killen som vann symmetrin på DC-03) Men på bilden har han 10v kvar på dieten

Bifogat

• rickard.jpg
    rickard.jpg
    81.1 KB · Visningar: 135

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
ktmjacke skrev:
Ok,bara undrade,du verkade så kunnig att det verkade ligga på en nivå som överskrider en motionärs(komplimang).Annars brukar ju såna mest komma med frågan"om jag äter tonfisk 8 ggr om dan så kommer jag väl bli som arnold va?"eller "Jag har ätit proteinpulver i 4 veckor men har inte gått upp mer än 7 kilo i muskler,när ska det börja hända nåt?" ha ha ha

Tackar! Det hela började med att jag såg Terminator 2... *nästan helt allvarlig* :)
Jag ÄR intresserad men får inte ihop det till en "profssatsning"... Man kan inte ge järnet på SÅ många saker samtidigt.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KIRE skrev:
Såhär ska det se ut i AthleticFitness idag (Killen som vann symmetrin på DC-03) Men på bilden har han 10v kvar på dieten

Svår dräggelattack! :hihi Synd att pojkar som ser ut så är snudd på asociala... :tungan

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
KIRE skrev:
Oki jag förstår!
Min diet var 28veckor faktiskt!! Men jag gick inte så hårt fram då.
AthleticFitness killarna är ju rätt stora idag faktiskt. Jag är iallafall störst på mitt gym..hehe. Men du har rätt om skillnaderna. Själv kör jag på Fitness pga att det är lite mera hälsosamt. Grymt med tungvikten :yoparty
Hur gick det då?

Han såg mer ut som en byggare tyckte jag,typisk -80 kille.Jo det gick bra,var i danmark o gjorde min debut,kom tvåa trots mitt lilla magproblem(äggen)varje gång jag spännde vaderna kändes det som jag sket ner mig*ler*.Nästa år var vi i tyskland o jobbade hela året,tränade bra o hade inga tankar på att tävla,men polarna tyckte jag skulle ställa upp i en regionstävling som nabbaförbundet hade ordnat.Sagt o gjort,10 veckors stressdeff senare vann jag skiten.Året efter ställde jag upp i norrlandsmästerskapen,satsade grymt,var i mitt livs form.2 veckor före tävling hamnade jag mitt i ett bråk o fick ett glas uppkört i fejset,46 stygn senare insåg jag att det var kört o sen dess har jag inte gjort nån mer satsning.Men jag funderar på att köra igång i smyg o satsa på veteranklassen om 5 år.Vore kul.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
ktmjacke skrev:
Men jag funderar på att köra igång i smyg o satsa på veteranklassen om 5 år.Vore kul.

Kör på!!! Veteranklass är coolt! Livstil ingen "fluga"...liksom.

KIRE

Guest
Flamma77 skrev:
Genom sig själv känner man andra...
Är tyvärr inte riktigt lika fit. ÄN!

Inte jag heller, men jag ska nog slänga upp bilder på lördagkväll om
jag inte blir för vattning på carb laddningen. Om du vill se vart skåpet
ska stå :tungan

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Glömde skriva att vi har en af-kille på vårat gym som heter pierre,om jag inte kommer ihåg fel så blev han 3 i sm ifjol.Han e rätt så bitig oxå,men af-killarna brukar ju inte ha fullt så grova ben som en bb.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KIRE skrev:
Inte jag heller, men jag ska nog slänga upp bilder på lördagkväll om
jag inte blir för vattning på carb laddningen. Om du vill se vart skåpet
ska stå :tungan

Give it to me , baby! :drool :lol
Hoppas jag kan kontra till sommaren! :cool:

KIRE

Guest
ktmjacke skrev:
Glömde skriva att vi har en af-kille på vårat gym som heter pierre,om jag inte kommer ihåg fel så blev han 3 i sm ifjol.Han e rätt så bitig oxå,men af-killarna brukar ju inte ha fullt så grova ben som en bb.

Nej benen är ofta mindre. Tyvärr utvecklas ju AF till det sämre när man måste vara skitstor och stenhård för att ställa upp. Då blir det ju nästan som byggning och det var ju inte meningen. Får väl se hur det kommer gå för mig
men förhoppningsvis kommer jag inte sist iallafall :)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Flamma77 skrev:
Give it to me , baby! :drool :lol
Hoppas jag kan kontra till sommaren! :cool:
He he,en annan som har posevideos med undertecknad i toppform,dessutom var man ju bara 23-24 år då.Kanske ska sälja till högstbjudande? :)

Therudeboy

Guest
Orkar jag inte ta tag i bantning så kan jag ju alltid träna på detta viset.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
ktmjacke skrev:
He he,en annan som har posevideos med undertecknad i toppform,dessutom var man ju bara 23-24 år då.Kanske ska sälja till högstbjudande? :)

Jag har ju en tendens till att jaga lammkött redan nu! Är väl intresserad när jag är för gammal för att få napp! :D

För att inte spamma till det helt (får hoppa till slampatråden :lol ) Ska någon till västerås under vaere det heter nu, Athletic Weekend?, i vår och kolla lite?
Det var förra året oxå...då var jag Västeråsare men var aldrig ner på stan...Funderar på att kolla i år och hälsa på kompisar. Två flugor på smällen. :)

KIRE

Guest
Nej jag ska bara till Karlstad och kolla på SM. Kankse ska på NOGP oxå.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Flamma77 skrev:
Jag har ju en tendens till att jaga lammkött redan nu! Är väl intresserad när jag är för gammal för att få napp! :D

För att inte spamma till det helt (får hoppa till slampatråden :lol ) Ska någon till västerås under vaere det heter nu, Athletic Weekend?, i vår och kolla lite?
Det var förra året oxå...då var jag Västeråsare men var aldrig ner på stan...Funderar på att kolla i år och hälsa på kompisar. Två flugor på smällen. :)
Ja du är ju hemskt gammal faktiskt när man tänker efter :) Åker kanske ner o coachar ett par polare,får se hur det blir.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln