KIRE
Guest
ktmjacke skrev:Tyckte din diet luktade lite "strängt" för en som lägger tonvikten vid att absolut inte bränna muskler.Därav min gissning(som för övrigt stämde).Fitness har ju lite andra kriterier än byggning då det inte gäller att va stor utan mer fit så att säga,har t.o.m sett killar som varit "för"stora för fitness.Fitnesskillar brukar ju vara lite mer i form hela året.Vi byggare har ju en uppbyggnadsfas som är lite mer grotesk så att säga.Därför e ju min diet t.ex 16 veckor lång,o det behövs om man ska komma iform utan att tappa nåt.Smal kan jag bli på 3-4 veckor om jag vill,men då händer det ju mindre roliga saker med musklerna oxå.Själv tävlade jag i bb mellan 91-94.Tungvikten.Nu e man bara en lönnfet liten skugga av vad man varit,men jag nöjestränar fortfarande o har inte tappat i styrka faktiskt,men man har ju inte direkt magrutor om du hajar vad jag menar.Priset för upptäckten av pilsner antar jag.
Oki jag förstår!
Min diet var 28veckor faktiskt!! Men jag gick inte så hårt fram då.
AthleticFitness killarna är ju rätt stora idag faktiskt. Jag är iallafall störst på mitt gym..hehe. Men du har rätt om skillnaderna. Själv kör jag på Fitness pga att det är lite mera hälsosamt. Grymt med tungvikten
Hur gick det då?
Såhär ska det se ut i AthleticFitness idag (Killen som vann symmetrin på DC-03) Men på bilden har han 10v kvar på dieten