Plåthinken
Tappat barn
Bestämt mig för att sälja min startplats till GBG-varvet. Om någon är intresserad eller vet någon som vill springa det nu i maj kan höra av sig till mig.
Följdfråga:
Massage direkt efter träningspass - hiss eller diss?
Hittat billig massör men... Svaret på frågan avgör.
View attachment 400216
Nu finns det ingen återvändo
Hiss
Hellre efter än innan om det är en hård massage dvs. Jag har försökt träna efter massagen men det är helt meningslöst så jag lägger det efter träningen.
Dagens tips: Vetenskapens värld på SVT2 ikväll handlar om träning, stretching, kost och träningstrender. Men från ett vetenskapligt perspektiv. Intressant och lite kul!
Det pågår NU, men bör finnas på SVT Play sen.
View attachment 400216
View attachment 400216
Säger bara fy fan typ gråtfärdig när jag kom i mål.
Hörde att det var den vidrigaste kortvasan på många många år av mina kollegor som åkte i helgen.
Mm, brorsan sa det också,, att han aldrig svettats så mkt som den här gången.. varmt,, trög snö, och bakhalt.. tungt som fan.. Är glad att jag inte anmälde mig
Du ligger väl hellre hemma och powerfappar.
Mm, brorsan sa det också,, att han aldrig svettats så mkt som den här gången.. varmt,, trög snö, och bakhalt.. tungt som fan.. Är glad att jag inte anmälde mig
Okey, jag kallas ju inte för böjhinken (Varför inte Bend-her? ) utan någon anledning.
http://distilleryimage7.s3.amazonaws.com/2bbb74a49e4f11e3800a0e6f760c0b5b_101.mp4
(kan inte lägga in en film som ligger uppe på fb... så ni som vill får vackert klicka på länken )
5x5 på 92,5 kg done. Kände mig stark idag
5x5 på 92,5 kg done. Kände mig stark idag
Imponerande plåtis! Snygga böjar också!
Ett tips för filmerna är att du skaffar en youtube-kanal. Kostar inget, funkar i mobiler och du kan ställa in så att filmerna bara går att hitta om du valt att dela länken.
Grymt. Har för mig att jag läst här i tråden att du bara tränat lite mer än ett år, hur många reps skulle du säga att det tog innan din nuvarande teknik i böjen satt?
Har sett att många säger 300-500 reps för en ny rörelse ska sitta men vet inte vad den siffran kommer ifrån. Svårt att uppskatta kanske tänkte bara om du hade nån aning
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|