PippiT
Professionell mobbare
hmm frågar lite snabbt här då. bästa "övningen" för att få ihop pattarna mot varandra? nu på gamla dar så börjar de dra lite väl ut åt sidorna
Push-up BH?
hmm frågar lite snabbt här då. bästa "övningen" för att få ihop pattarna mot varandra? nu på gamla dar så börjar de dra lite väl ut åt sidorna
Haha, redan testat... så jäkla nice för ryggen jue
Sådärja då har jag äntligen köpt ett gymkort och det var inte en dag försent. Har kört fem spinningpass sedan i lördags och det är verkligen skitkul. Nu ska jag bara lyckas lura med kompisen oxå.
Jag är avundsjuk på dig som tycker att träningen är skitkul. Jag kan sträcka mig till att tycka att det är ok. Fast mina övningar består mest i att dra i eller lyfta pinnar, snören, handtag mm samt att förlora värdigheten på jättebollar. Dina övningar kanske är roligare (eller så har du en bättre inställning)
Varför inte testa spinning? Jag avskyr ju typ grupp-pass som aerobics och hopp & studsande men spinning och core gillar jag.
Box och Bodypump kan vara helt ok oxå om det inte är någon klämkäck instruktör som står i o gapar kom igen och dylikt. Då vill jag helst slå dom på käften.
Har endast haft en spinninginstruktör under de fem pass jag kört som jag kommer undvika i framtiden.
Jag tror att min inställning till träning är ganska positiv och jag längtar till morgondagens pass redan. Vi får se hur länge det håller i sig.
Jag tränar för att jag är trasig i rygg/nacke/axlar, jag gymmar 2-3ggr i veckan och målet är att inte ha ont så spinning och liknande får bli senare isf.
Blev medlurad på Zumba av en kompis, det var skitkul men jag har vansinnigt dålig koordination och är dessutom lite trögfattad så jag såg förmodligen ut som en tjackpundare när jag guppade upp och ner för att de andra inte skulle märka att jag inte kunde stegen.
Yoga kanske kunde funka?
Har ni testat CrossFit? Jag började för 2 månader sen och är hooked!!
Har ni testat CrossFit? Jag började för 2 månader sen och är hooked!!
Då snackar du bara WODar och pers hela tiden nu då? CrossFit-människor är helt galna. Och ja, jag kör nåt pass i veckan, men är inte besatt. Än.
Tränat 4:e dagen i rad nu... tisdags var värsta wodden på länge. Adrian heter den. Man blir helt galen faktiskt men nu är det dags för tre dagars vila, påt på måndag igen ...
Har inte kommit dit ännu. Ska jobba upp kondisen lite till först tänkte jag.
Haha! Jag tror du vilar max 2 dagar.
Jag var apdåligt tränad innan jag började med CrossFit men nu börjar jag få bra mycket bättre kondis. Kör ett prova på pass, de flesta boxar (träningslokalen) brukar ha såna.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|