Martin
Don't call it a comeback
Acrid skrev:
Köp lättfil så får ni iaf 2%
Tror inte att chefen skulle uppskatta att jag sålde sånt
Acrid skrev:
eus skrev:Tror inte att chefen skulle uppskatta att jag sålde sånt
Lartes skrev:Tur att jag inte e så stor då, för då kan du ju träna boxning med mig
Tror nog att du vill försöka "märka" mig med en blåklocka eller liknande
Annchua skrev:Hmm, jag kan nog faktiskt tänka mig att om jag ens försöker "märka" dig med en blåtira så e det nog jag som får ondast av det. *stackars hand*
Samt att om jag lyckas så slår du nog i ren självförsvarsreflex tillbaka vilket resulterar i en KO!
Penguin skrev:Mmmmmm vad gott! Torsdagsgodis! Nån mer än jag som gillar dessa?
Helt enkelt en symmetrisk defekt.De flesta byggare har ofta nån muskel som inte ser lika ut på båda halvor av kroppen,det e sånt som man får fila på när det blir dags.Känns allt normalt när du kör så brukar det räta till sig efter ett tag då den svagare sidan överkompenserar för att bli lika stark.Conrad skrev:Efter att jag pumpat i bänkpressen så är det vänstra bröstet synbart större än det högra men bara efter att jag har tränat. Sedan är de lika stora. Så vad tror ni det beror på?
Att jag tar i mer med vänster eller att jag är svagare i vänster och därför tar slut på vänsterbröstet fortare än högerbröstet?
Jag vill ju inte vakna upp en dag och upptäcka att jag är helt skev i kroppen.
Conrad skrev:Efter att jag pumpat i bänkpressen så är det vänstra bröstet synbart större än det högra men bara efter att jag har tränat. Sedan är de lika stora. Så vad tror ni det beror på?
Att jag tar i mer med vänster eller att jag är svagare i vänster och därför tar slut på vänsterbröstet fortare än högerbröstet?
Jag vill ju inte vakna upp en dag och upptäcka att jag är helt skev i kroppen.
burner skrev:Heheh , jo väldigt bra forum dom har på http://www.kolozzeum.com
Saxat slumpmässigt från deras forum
"En kompis följde med ner för ett par år sen och skulle givetvis köra bänk. Klarade 65 kg - vingligt och darrigt och vilken träningsvärk han hade sen. Men han envisades, körde bänk en gång per vecka och efter åtta veckor gjorde han 110. Sen tog det tvärstopp. Tre år senare har han gjort 150, vilket är en ansenlig vikt för en kille med matchvikt på 85, men det tog alltså åtta veckor för de fyrtiofem första kilona, och tre år för de nästa fyrtio...."
Från 65 till 150 på 3 år, y alltså.
Många injektioner har det blivit för den killen alltså
Annchua skrev:Förresten. Jag skulle behöva lite inspiration till styrkeövningar för min Basic ae klass som jag kör på tisdagar. Kör idagsläget, övning med gummiband runt vrister i steg åt sidan för höfter/rumpa lår samt brukar klämma in biceps curl med hantel o triceps. Svårt att variera sig med styrkeövningar. Variation förnöjer ju, så snälla har ni några bra tips på övningar där man inte behöver använda skivstång samt bräda e jag väldigt tacksam! Pm: a eller skriv i tråden!
danke danke!
/AC
Flamma77 skrev:Knäböj och utfall är ju jobbiga även utan skivstång.
Armhävningar, bröst och triceps
Rodd m. gummibandet runt fötterna.
Drag till hakan för axlarna om du står på gummibandet.
Finns säkert fler. Tidningen Fitnes har någon gång haft "gummibandsspecial."
aci skrev:Jag styrketränade innan men har börjat med Bodypump 3dgr i veckan (försöker) ... Det är jobbigt, kan rekomendera det om du vill få bra användbara muskler i hela kroppen utan att se ut som en kondom med jordnötter
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|