Träningstråden

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
RocketQueen skrev:
:rofl
Jacke var får du allt ifrån?

Förövrigt så har jag hört att man bara ska köra på med samma vikter så rättar problemen till sig av sig själv så småningom. Sen får man ju inte glömma att dom flesta människor inte är helt symetriska i kroppen.

/Marielle
Säger bara en sak......ANDERS GRANEHEIM=mr symmetry.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
RocketQueen skrev:
Har han nåt bra tips då må tro? Genetik kanske? :rolleyes:
Ringde just upp honom.Han sa att jag skulle åka till dig o utföra en komplett kroppsbesiktning externt och internt. Maila resultaten av mina mätningar så skulle han knåpa ihop ett träningsprogram åt dig. :tungan :tungan :tungan

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
ktmjacke skrev:
Ringde just upp honom.Han sa att jag skulle åka till dig o utföra en komplett kroppsbesiktning externt och internt. Maila resultaten av mina mätningar så skulle han knåpa ihop ett träningsprogram åt dig. :tungan :tungan :tungan

Shysst Jacke!! :hihi
Du är en kompis att lita på.

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Ap ap ap !!! inte röra! :fatta!

:hihi

/N

ktmjacke skrev:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Fast allvarligt så är granis den bodybuilder genom svensk historia som enligt mig har den absolut bästa symmetrin av dem alla.Har haft äran att träna med o runt omkring honom under mina år i timrå/sundsvall o aldrig stött på en så målmedveten o samtidigt ödmjuk människa.Har t,o,m sett honom avbryta egna pass för att hjälpa nån nybörjare som ber om råd(dock ej under deffen).

isse skrev:
Ap ap ap !!! inte röra! :fatta!

:hihi

/N
Hann före med en äckskjuuuuus ju. :D

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
ktmjacke skrev:
Fast allvarligt så är granis den bodybuilder genom svensk historia som enligt mig har den absolut bästa symmetrin av dem alla.Har haft äran att träna med o runt omkring honom under mina år i timrå/sundsvall o aldrig stött på en så målmedveten o samtidigt ödmjuk människa.Har t,o,m sett honom avbryta egna pass för att hjälpa nån nybörjare som ber om råd(dock ej under deffen).

Hann före med en äckskjuuuuus ju. :D

Det är grymt att träna med så målmedvetna och ambisiösa människor. Också otroligt trevligt när dom faktiskt erbjuder hjälp.
Jag tycker verkligen det är skoj att träna men jag fattar inte hur dom orkar gå hela vägen. Tycker att det är svårt att lägga så mycket tid som det faktiskt tar. Inte minst utanför gymet (mat, sömn, proteinpuler eller vad man nu pillar i sig osv).

Hur går din träning nu Jacke?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
RocketQueen skrev:
Det är grymt att träna med så målmedvetna och ambisiösa människor. Också otroligt trevligt när dom faktiskt erbjuder hjälp.
Jag tycker verkligen det är skoj att träna men jag fattar inte hur dom orkar gå hela vägen. Tycker att det är svårt att lägga så mycket tid som det faktiskt tar. Inte minst utanför gymet (mat, sömn, proteinpuler eller vad man nu pillar i sig osv).

Hur går din träning nu Jacke?
Min s.k träning går väl hyfsat.Gick ju ofrivilligt ner 17 kilo i våras,men har knaprat tillbaka 10 ungefär.Börjar få nåt som liknar tryck i bitarna igen iaf.Sega upp en 2:a på 180 i bänken i går faktiskt.Men än är d långt kvar till att va i form,har ju lite andra prioriteringar nuförtiden(öl,öl,öl o öl). Faktum är att träningen är den lättaste biten av hela tårtan,det e kosten,vilan,sömnen som blir svårare o svårare ju äldre jag blivit.Plus att jag inte längre tävlar,så ambitionsnivån e ju inte densamma heller.Känner mig nöjd när jag jämför mig med andra i min egen ålder iaf. :)

Man måste acceptera att ungdomens fina testosteronnivåer är förbi,nu slickar man 40-strecket snart(fast jag ser ut som 25 :tungan ) o tillväxt kan man bara drömma om,nu gäller det bara att rädda det som räddas kan. :D

isse skrev:
Hehe, tur för dig kompis! :lol

/N
Me sa boombaaaad. :3freak

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
AndersJohansson skrev:
Har tränat hemma hela hösten så jag har inte kunnat tränat mark eller böj ordentligt. Ska maxxa sen när skolan öppnar sitt gym.

okej :) här är mina stats:
17år,174cm kort och 82-83kg späck :tungan
Har tränat sen februari..
bänk: 80*6
marklyft: 130*8
knäböj: 100*8
militärpress i smith: 55*7

MikkE

Guest
Jag har kommit i en svacka nu med mitt matintag. Träningen går bra, mkt bra. Men jag känner mig inte alltid hungrig, det brukar gå uppochner för mig med det. Tror det mesta beror på jobbet just nu, har bara mindre och mindre motivering att jobba här. Ska omskola mig med något annat ganska så snart känner jag.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
MikkE skrev:
Jag har kommit i en svacka nu med mitt matintag. .....jag känner mig inte alltid hungrig, det brukar gå uppochner för mig med det.

Men fan.....när man tränar, blir man ju hungrig vare sig man vill eller inte.

Om man inte äter, finns ingen energi att träna av.!! :wiggle

MikkE det är bara att lass upp o käka. :tungan

//mad

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
Brännström skrev:
okej :) här är mina stats:
17år,174cm kort och 82-83kg späck :tungan
Har tränat sen februari..
bänk: 80*6
marklyft: 130*8
knäböj: 100*8
militärpress i smith: 55*7

Ok, ungefär jämnstarka då. Du är några kilostarkare, trots att jag tränat längre :gnissla

Varför kör du militärpress i smith?

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
MikkE skrev:
Jag har kommit i en svacka nu med mitt matintag. Träningen går bra, mkt bra. Men jag känner mig inte alltid hungrig, det brukar gå uppochner för mig med det. Tror det mesta beror på jobbet just nu, har bara mindre och mindre motivering att jobba här. Ska omskola mig med något annat ganska så snart känner jag.
Jag har börjat träna(o käka) sen 2-3 månader nu. Jag hamnade också i matsvacka men försök att ät ändå, man blir hungrig när man börjar äta typ. Väldigt finurligt måste jag säga :)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Skulle tränat sju idag, gick upp kvart i 6
kommer till gymmet
börjar packa upp grejjerna
OCH MÄRKER ATT JAG GLÖMT SOCKAR PLUS BOXERSHORTS *förbannad*
så mkt för den träningen liksom
och jag kände inte för att gå kommando en hel dag på jobbet, började 8.30 på jobbet..

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
ktmjacke skrev:
Min s.k träning går väl hyfsat.Gick ju ofrivilligt ner 17 kilo i våras,men har knaprat tillbaka 10 ungefär.Börjar få nåt som liknar tryck i bitarna igen iaf.Sega upp en 2:a på 180 i bänken i går faktiskt.Men än är d långt kvar till att va i form,har ju lite andra prioriteringar nuförtiden(öl,öl,öl o öl). Faktum är att träningen är den lättaste biten av hela tårtan,det e kosten,vilan,sömnen som blir svårare o svårare ju äldre jag blivit.Plus att jag inte längre tävlar,så ambitionsnivån e ju inte densamma heller.Känner mig nöjd när jag jämför mig med andra i min egen ålder iaf. :)

Man måste acceptera att ungdomens fina testosteronnivåer är förbi,nu slickar man 40-strecket snart(fast jag ser ut som 25 :tungan ) o tillväxt kan man bara drömma om,nu gäller det bara att rädda det som räddas kan. :D

:D
Skönt att träningen börjar gå bättre. Trist att du ofrivilligt gick ner så mycket. Nu har vi ju ett par månader på oss att toppa formen till Beach 2006. :rolleyes:
Ja, jag håller med, det är skit svårt med kost och sömn osv.
Känner mig också nöjd för min ålder men man vill ju inte gå ner sig med åren och framför allt vill man ju se till hur kroppen mår.

Sen måste jag säga att en 2:a på 180 i bänk, det är bra det Jacke! :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...