Minimal skrev:2561760Förbereder mig för en bodybuilding tävling just nu så därför blir det så mycket.
1 pass morgon cardio
1 pass gym
1 pass kvällscardio
Alicia skrev:2561948Lyckades komma iväg och simma idag. Riktigt skönt faktiskt.
Får se om man kan komma iväg regelbundet på det. Tänkte tvinga iväg Swedie till gymmet under tiden.
Cardiovascular training, dvs en form av träning som aktiverar det kardiovaskulära systemet (hjärtkärlsystemet)Jessan skrev:2561972vad är cardio?
Mögel skrev:2563117Nu är det så har att jag brukar träna varannan dag, Men nu har jag inte tränat på en vecka, Så jag körde ett ganska hårt pass i dag. När jag var klar går jag och duschar, Sen när jag går ur duschen så skakar jag och har ont i magen (Känns som jag ska spy) och mår allmänt dåligt. så jag sätter mig i soffan och äter en banan, Och börjar då må lite bättre men inte helt ok Vad kan det vara som gjort så att det blev så här?
Minimal skrev:2563122Förmodligen var du låg vid tillfället (blodsockerfall) Hur länge innan träningen åt du?
Garanterat lågt blodsocker, det brukar jag få en par ggr i månaden, jag äter väl inte riktigt så nyttigt som jag borde kanske.Mögel skrev:2563124Typ tre timmar!
Mögel skrev:2563124Typ tre timmar!
Minimal skrev:2563130ah?
Då hade du svaret där.
Snabba kolhydrater (i form av dextropur eller maltodextrin) samt en proteinshake efter träning och du slipper detta, + får bättre resultat.
Släng i dig iaf 40g snabba kolhydrater + 25g protein (en portion)
Jessan skrev:2561972vad är cardio?
burner skrev:
OLDEN skrev:2564307Har du varit inne på Body och PLANKAT!!
Alicia skrev:2564261Upptäckte den hårda vägen att jag har noll kondis.
Vi anmälde oss till ett medelgympa pass. Tänkte att det här kommer bli en lätt match. Speciellt när vi såg alla gamlingar utanför.
Under passets uppvärmning då det var dags att springa, kom vi på att vi inte har tränat gympa på 6 månader. Allstå Ingen kondtionsträning överhuvudtagetpå denna tid.
Efter 30 minuter av passet vill kroppen lägga sig ner och dö. Svetten rann och kände mig svimfärdig. Kunde inte ge upp, gamlingarna såg ju inte ens svettiga ut. Nu blir det konditionsträning minst 1 gång i veckan i fortsättningen.
burner skrev:2564309Vilken body ?
Alicia skrev:2564261Upptäckte den hårda vägen att jag har noll kondis.
Vi anmälde oss till ett medelgympa pass. Tänkte att det här kommer bli en lätt match. Speciellt när vi såg alla gamlingar utanför.
Under passets uppvärmning då det var dags att springa, kom vi på att vi inte har tränat gympa på 6 månader. Allstå Ingen kondtionsträning överhuvudtagetpå denna tid.
Efter 30 minuter av passet vill kroppen lägga sig ner och dö. Svetten rann och kände mig svimfärdig. Kunde inte ge upp, gamlingarna såg ju inte ens svettiga ut. Nu blir det konditionsträning minst 1 gång i veckan i fortsättningen.
Alicia skrev:2561948Lyckades komma iväg och simma idag. Riktigt skönt faktiskt.
Får se om man kan komma iväg regelbundet på det. Tänkte tvinga iväg Swedie till gymmet under tiden.
Minimal skrev:2561760Förbereder mig för en bodybuilding tävling just nu så därför blir det så mycket.
1 pass morgon cardio
1 pass gym
1 pass kvällscardio
Mögel skrev:2563117Nu är det så har att jag brukar träna varannan dag, Men nu har jag inte tränat på en vecka, Så jag körde ett ganska hårt pass i dag. När jag var klar går jag och duschar, Sen när jag går ur duschen så skakar jag och har ont i magen (Känns som jag ska spy) och mår allmänt dåligt. så jag sätter mig i soffan och äter en banan, Och börjar då må lite bättre men inte helt ok Vad kan det vara som gjort så att det blev så här?
Dr.Bike skrev:2567103Fifan ja! Gick på EXAKT samma blåsning för ett par år sedan!
Panchisarna orkade ju hoppa och studsa å gu vet allt i en HEL timme!
DET var inte en killkropp byxad för! Hur gör kvinnor? Och varför orkar NI studsa?
Vi var två dit-tvingade killar som led längst bak!
Idag fick roddmaskinen sig ett 30-minutersbesök iaf. Känns fint!
kan behövas!
Gadd däm!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |