Träningstråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag passar på att göra lite reklam för min iPhone-app. Jag har precis fått ut version 1.0 på App Store. Den är ganska bantad då jag bara ville ha med funktionalitet som funkar klockrent, och fick då ta bort hälften. ;)

Här är den i App Store:
https://itunes.apple.com/se/app/lifters-toolbox/id886871149

Här går det att läsa lite om den (Ungefär samma saker som står i App Store):
http://www.lifterstoolbox.com/

Idag kostar den 7 spänn, men så småningom ska jag köra en gratisdrive under 24 timmar om det är sugen på att testa men inte vill casha upp. Tyvärr funkar det inte med promo-koder, annars hade jag gärna gjort den helt gratis för sporthoj. Det ska väl nämnas att det nog inte är många här som har behov av en sådan app heller. Kom gärna med feedback! :yoparty

Coolt :tummenupp

Jag kan sponsra med 7kr bara för att se hur den ser ut.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hm, jag tycker mig känna mig i sämsta formen men ändå helt ok.

Trött som satan, sover massa och har varit krasslig. Men träningsmässigt har jag fått en skjuts framåt, 90 kg i böj kändes mycket lätt i lördags men bänken har varit lite seg. Idag ska jag gästa Lunds TK trots träningsvärk i låren och röven från att ha ridit ponnyn åt syrran (Den blev inte såld så hon tog hem honom igen och ville ha min hjälp i ett par dagar). Förhoppningsvis känns det ännu bättre i kroppen idag än i lördags, har varit mycket sömn och vila. Och godis :) Snart är det exakt två veckor till SM, jag har börjat anamma inställningen att det går som det går.

Jimle

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Aprilia Shiver-11
6dagar utan träning på grund av en förkylning med härligt irriterande rethosta.
Tillbaka i gymmet och börja med benpass, fan vad lätt det kändes, eller lätt och lätt lättare än vanligt iallafall.
Går från gymmet med bra spänst i benen, bakslaget kom idag en träningsvärk från helvetet!!
Kan inte gå riktigt och sätta sig på toa för der nr2 gör ont hahahahaha :D

Jaja får väl gotta mig i att dagens ryggpass genomfördes med att kunna köra pulldowns bakom nacken på 4set * 4reps på 95kg nytt pers för mig....
Ska försöka fortsätta äta någorlunda nyttigt och promenera mera... men svårt att prioritera sig själv ibland.

Happy lifting på er!:yoparty

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Om du fick välja mellan en romantisk dejt med vilken tjej som helst i hela världen, eller att gå och träna med Arnold, vilka övningar skulle ni då göra?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
10394117_659183924171060_1525558066014005792_n.jpgÄnnu ett bevis, för mig, att lågkolhydatkost och träning är så sjukt bra för mig (även testat vilopuls på vc jag jobbar). Känner mig som en "duracelkanin" när jag tränar även när jag haft ett uppehåll, orkar så mycket mer och blir aldrig trött. Simmar, cyklar och promenerar, dock blir det oftast bara på helgerna men om en vecka väntas 5 veckors semester :banana så det finns definitivt marginal för förbättring :) Kg fortsätter neråt, "du försvinner snart" var brosans flickväns spontana kommentar när vi träffades i lördags :rodnar

Ha en underbar sommar alla där ute :hej

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu jävlar blir det åka av!!
:yoparty
2014-06-23 11.33.38.jpg

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Om du fick välja mellan en romantisk dejt med vilken tjej som helst i hela världen, eller att gå och träna med Arnold, vilka övningar skulle ni då göra?

Alltså, jag gillar ju brudar, så det skulle förmodligen bli det valet.

Men OM jag skulle träna med Arnold så skulle jag vilja köra några grymma bröstövningar samt rygg. Är de grejerna jag tycker att han var kung på! Särskilt bredd på ryggen.

Förresten, Pluttis, vet du om din tävling kommer att gå på SVTPlay? Sitter på jobbet och vill se det!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA