Geggamoja
bla bla bla
Nästa SM kör jag mer taktik. Den här gången var bara ett smakprov
En fundering, varför hade du bältet så högt upp på marklyftet?
bla bla bla
Nästa SM kör jag mer taktik. Den här gången var bara ett smakprov
En fundering, varför hade du bältet så högt upp på marklyftet?
PS. Kollade SVTplay och skrattade lite, inför det allra sista lyftet lyckades de filma när coachen skulle hjälpa mig med bältet han blev svettigare än vad jag blev på hela tävlingen.
Eftersom jag har naturlig svank är jag per automatik starkare där. Bältet högre upp stabiliserar bröstryggen där jag är lite svagare, därmed får jag en rak rygg istället för svagt krummad bröstrygg eftersom jag lyfter som bäst när jag är avslappnad i axlarna. Snyggare lyft och mer ryggvänligt per automatik när bältet sätts precis under tuttarna
PS. Kollade SVTplay och skrattade lite, inför det allra sista lyftet lyckades de filma när coachen skulle hjälpa mig med bältet han blev svettigare än vad jag blev på hela tävlingen.
Ahh, jag förstår. Tror inte jag sett det förut, men det låter ju rimligt när du förklarar det. Skön coach du har!
Har ni sett Svett och Etikett? En kollega har tjatat om att jag ska kolla på det hur länge som helst. Gav till slut med mig och tittade och det var ju rätt roligt. Jag har sett avsnitten om bodybuilding och strongman och kan rekommendera båda:
http://www.svtflow.se/svett-och-etikett
Han var ju rätt skön, jag är inne på 4:e avsnittet nu medans jag sitter på jobbet.
Han var ju rätt skön, jag är inne på 4:e avsnittet nu medans jag sitter på jobbet.
Du måste lära dig att skilja på nöjen och arbete Robert...
Hur går det med träningen för alla under sommaren???
Själv har jag kört på som vanligt och på semestern på Mallis så hittade jag ett riktigt äkta gammaldags "källargym"
Imorgon bär det av till Linköping för att träffa coachen och nytt kostschema och nytt träningsupplägg!
Jag har ett problem.
Jag körde marklyft och drog höger pekfinger ur led en stund, nu är det svårt att böja på det.
Går det till sig själv eller är det farbror doktorn som gäller?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|