Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Så nu måste jag byta bakdäck eftersom det var det som var orsaken till att det blev som det blev. Bytte kolv precis innan jag drog till banan och det gjorde STOR skilnad, den som satt i innan var inte ens rätt kolv. Så nu är bakdäcket alderles för halt.

Får snart bli till att skaffa riktigt 17" med feta sulor om det ska vara på detta viset:tuttar

Ja, effekten verkar vara för hög i förhållande till vad däcket klarar av att hålla i... Du hade ju ett antal "nära döden sladdar" igår.:D

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
ja och det verkar vara bra effekt när han krutar igenom depån oxå:rolleyes: :)

Äsh, spann lite på ettan bara ju:tungan

Ja, effekten verkar vara för hög i förhållande till vad däcket klarar av att hålla i... Du hade ju ett antal "nära döden sladdar" igår.:D

Jo det var ju lite dåligt med greppet. Suckade varenda gång och förbannade däcket när det släppte:D

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kom på att info om att vi ska jobba på banan imorron inte spridits till så många som det borde spridits till. Hoff har bokat besiktning av nya sträckningen till nästa vecka så vi har en del att göra...

10.00 som vanligt.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kom på att info om att vi ska jobba på banan imorron inte spridits till så många som det borde spridits till. Hoff har bokat besiktning av nya sträckningen till nästa vecka så vi har en del att göra...

10.00 som vanligt.

Jag kommer ut en sväng, blir dock kvar max två timmar men lite hjälp är ju bättre än ingen.

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
lennartsson och jag har kollat lite och kom fram till att det har blir bra http://www.youtube.com/watch?v=nIQeZthiTWo dock så blir det lite kortare sträcka

Coolt!!! Kommer väl att bli så sen när vi ska åka över "publik vallen" hoppas jag :tummenupp Vore ju fanken om man inte skulle lära sig hoppa då :D

Valspråk på Örebro Supermoto racepark: I will make that tripple or die trying :banana

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Jag körde på banan idag :D
hade min uppkörning idag å det gick bra :) körde allt med Husan å den fungerade bra, det jobbiga var bara att min hastighetsmätare är paj. Men det sa jag inget om :hihi
/David

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
..
är den klar? färdig besiktigad och allt vad det innebär?

Det hoppas vi..
Har bara läst vad som står på TMC´s hemsida.. besiktning den 24e.. Men det säger ju iofs inte att man får åka där efter det, gick den inte igenom eller..?

/R

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Håll mej som köpingsbo uppdaterad :)
(med klartext: berätte hur det gick med besiktningen)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
besiktigad men inte klar, sista jag hörde va att det bara blir asfalt i helgen, men det kan ju ändras till lörag

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
När det är färdigt vill jag se en film med åktur på banan :tungan

eller bilder åtminstoner

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS