tråden för buskörning!

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
bushido skrev:
2469464 haha, nu upplevelse!:D
gamla damer får jävligt stora ögon och munnar när man hoppar över vägbulor i 90 blås på 50-väg:D:D:D:tummenupp
moppe//125a åker får också väldigt stora ögon när man slangar förbi dem med motard....:yoparty

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Wow, vilken outlawtråd!:yoparty

Akta er bara för vad ni skriver i den här tråden, Hamrén och hans polare prenumererar nämligen på den och länstrafikgruppen kommer att punktbevaka alla outlaws som skrivit här...

Nu ska jag hoppa på några fartgupp i 90 km/h och bränna ifrån snuten.:rock

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mjölnaren75 skrev:
2470701 Ja nu får ni sluta tracka trådskaparen, snart kommer han ju att köra 250 :)

äh vafan, när man är 18 får man ju köra ännu värre hojjar!:D funderar på att skaffa en 25kw r1:a och sen plocka bort strypningen, då jävlar ska ni få se på uppdaterat moppefukko!:D:D:D eller blir jag r1-fukko då?:va

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
bushido skrev:
2471771 äh vafan, när man är 18 får man ju köra ännu värre hojjar!:D funderar på att skaffa en 25kw r1:a och sen plocka bort strypningen, då jävlar ska ni få se på uppdaterat moppefukko!:D:D:D eller blir jag r1-fukko då?:va

Hmmm.... :D
Av allt att bedöma så kommer du nog fortfarande vara ett moppefukko med tanke på hur hånad du har blivit i denna tråd...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
SWK skrev:
2471800 Hmmm.... :D
Av allt att bedöma så kommer du nog fortfarande vara ett moppefukko med tanke på hur hånad du har blivit i denna tråd...

jo, det är väl så... fast i och med att den största anledningen till att jag blivit hånad är att jag kör 125:a så kanske det kommer ändras om jag byter upp mig och lirar i samma liga som ni andra "stora tuffa grabbar"?;) skiter i om ni gillar mig eller inte, det finns det andra som gör:D och så länge jag själv är nöjd med vad jag är eller gör så duger det;)

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
bushido skrev:
2471902 jo, det är väl så... fast i och med att den största anledningen till att jag blivit hånad är att jag kör 125:a så kanske det kommer ändras om jag byter upp mig och lirar i samma liga som ni andra "stora tuffa grabbar"?;) skiter i om ni gillar mig eller inte, det finns det andra som gör:D och så länge jag själv är nöjd med vad jag är eller gör så duger det;)

:tummenupp Å så där säger bara ett proffs

R6_Ville

Friheten finns i en sport hoj
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Yamaha YZF R6-99
bushido skrev:
2471902 jo, det är väl så... fast i och med att den största anledningen till att jag blivit hånad är att jag kör 125:a så kanske det kommer ändras om jag byter upp mig och lirar i samma liga som ni andra "stora tuffa grabbar"?;) skiter i om ni gillar mig eller inte, det finns det andra som gör:D och så länge jag själv är nöjd med vad jag är eller gör så duger det;)

Bra grabben stå på dig! :tummenupp
Ingen kan trycka ner en för att man kör 125:a dom som inte började vid det och kaxar sid nu kan väll bara dra.....!!
30 års kris eller nått som gjorde att dom tag mc-kort NU och börjar kaxa!!!!!! :arsele

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
bushido skrev:
2471771 äh vafan, när man är 18 får man ju köra ännu värre hojjar!:D funderar på att skaffa en 25kw r1:a och sen plocka bort strypningen, då jävlar ska ni få se på uppdaterat moppefukko!:D:D:D eller blir jag r1-fukko då?:va

Bara du försäkrar den själv och överlever, först då blir du accepterad av mig iaf :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Anderzzon skrev:
2474131 Bara du försäkrar den själv och överlever, först då blir du accepterad av mig iaf :D

snällt;):tummenupp:D

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
bushido skrev:

Jag tycker inte att det är larvigt att köra 125:a... Är man inte 18 så kan man ju inte ta kort för större hoj. Det du har blivit hånad för är ju att du startade en "buskörningstråd" i kombination med att du kör en hoj som inte kan busköras i samma utsträckning som "riktiga" hojar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
SWK skrev:
2474676 Jag tycker inte att det är larvigt att köra 125:a... Är man inte 18 så kan man ju inte ta kort för större hoj. Det du har blivit hånad för är ju att du startade en "buskörningstråd" i kombination med att du kör en hoj som inte kan busköras i samma utsträckning som "riktiga" hojar.

det är både och men jag tycker mest att folk verkar se ner på 125:eek:r för deras motorstorleks skull, oberoende av hur man kör med den;)
man kan busköra med vad man vill, moppe, 125:a och större hojjar, det blir bara buskörning i mindre skala med ett mindre fordon;)

R6_Ville skrev:
2474128 Bra grabben stå på dig! :tummenupp
Ingen kan trycka ner en för att man kör 125:a dom som inte började vid det och kaxar sid nu kan väll bara dra.....!!
30 års kris eller nått som gjorde att dom tag mc-kort NU och börjar kaxa!!!!!! :arsele

precis;):tummenupp
jag tycker iallafall att en riktig biker börjar med 125:a för att få köra hoj så tidigt som möjligt just för mc-känslans skull med det verkar inte vara den allmäna uppfattningen här...:D

Last edited:

BigAir

Gick med
13 Jun 2006
Hoj
husky
Utklädd till Polis!

Utklädd till MC-Polis
Första riktiga snutjag, 15 år på 125cc supermotard.

Denna sommar var det mycket mopedproblem i byarna, så polisen köpte upp sig på 2 stycken helsvarta 450 motarder för att få fast varenda jävel på moped.

Jag, som hade 125: och mina kompisar som körde moppe fick idén att jag skulle klä ut mig som en Enduro-polis då min 125:a så betydligt grövre ut än mopederna och hade lite mer av det "rätta ljudet" jämfört med en övertrimmad moppe.

Så sagt och gjort klädde jag ut mig exakt som våran stads enduro-polis.
Svarta kläder, svart hjälm och en orange vimpel om höger arm.
Tejpade även till ett P i lämplig storlek på framkåpan för att få det extra verkligt.

Jag började med att jaga en klasskompis för att se om det funkade villket det absolut gjorde! Jagade han som en dåre genom hela min by, cykelvägar, viadukter, gårdar, övrallt tills han gav upp :tungan

Nu till höjdpunkten:
Jag får syn på 2 okända trimmade mopedsiter, troligtvis från grannbyn. Jag sätter efter dom i full fart men ligger på lagom avstånd precis så dom upfattar min orangea vimpel och ljudet. Dom blir vettskrämda och trycker järnet, jagar dom över bäckar, stockar, sten, gångbanor, villor 70-vägar och överallt tills en av dom kör in i en betonggris. Struntar i han och tänker att nu är det bara en kvar så kör efter han som är kvar, tänker att nu orkar jag inte mer så gasar upp till 100 och och kör förbi, stoppar honnom och drar en ghostrider (smeker honom på hjälmen) samtidigt som jag ser hur skakis han är :yoparty.

Vänder om för att fara tillbaka till min by, och 100 m efter att jag stoppat killen har jag kommit upp till 100 km/h på en 70 väg. Plötsligt ser jag en blå/vit bil till vänster och tänker NEJ, shit också inte i dessa kläder. För har då fortfarande på mig poliskläderna och polisvimpeln.
Såklart sätter polisen efter mig, och jag i poliskläder, måste ha sett sjukt ut!
Kör förbi en ungdomsgård, med poliskläder på mig och polisbil bakom, undra vad alla kidz tänkte :confused:

Gasar upp den lite till och efter nån minut är dom borta, kör över en bro och in efter en liten grässtig och täcker över mc´n med gräs och löv. Tar av mig poliskläderna och börjar kubba hemmåt, tänker att jag får ta mc´n senare när det är "säkert".
Samtidigt som jag kommer ut på vägen igen som är en cykelbana ser jag 2 starka lysen mitt på cykelbanan. Det är nu mörkt, trodde först att det var 2 mopeder men får sen se att det är farbror blå.
Jag leker att jag är en joggare och joggar på, den passerar mig och det verkar lungt. Låter 125:an ligga kvar i 1-2 timmar sen går jag och räfsar av riset från den och kör hem.

Har blivit jagad förut, men denna gång var nog värst! Måste ha känts ganska snopet för polisen när dom fick syn på mig i 100 km/h på 70 väg utklädd till deras enduro-polis :tungan

Fast, jäkligt skoj var det. Funderar på att köpa en blålampa att sätta på taket på våran volvo så man kan börja jaga lite moppefuckon igen ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
BigAir skrev:
2474866 Utklädd till MC-Polis
Första riktiga snutjag, 15 år på 125cc supermotard.

Denna sommar var det mycket mopedproblem i byarna, så polisen köpte upp sig på 2 stycken helsvarta 450 motarder för att få fast varenda jävel på moped.

Jag, som hade 125: och mina kompisar som körde moppe fick idén att jag skulle klä ut mig som en Enduro-polis då min 125:a så betydligt grövre ut än mopederna och hade lite mer av det "rätta ljudet" jämfört med en övertrimmad moppe.

Tejpade även till ett P i lämplig storlek på framkåpan för att få det extra verkligt.

Jag började med att jaga en klasskompis för att se om det funkade villket det absolut gjorde! Jagade han som en dåre genom hela min by, cykelvägar, viadukter, gårdar, övrallt tills han gav upp :tungan

Nu till höjdpunkten:
Jag får syn på 2 okända trimmade mopedsiter, troligtvis från grannbyn. Jag sätter efter dom i full fart men ligger på lagom avstånd precis så dom upfattar min orangea vimpel och ljudet. Dom blir vettskrämda och trycker järnet, jagar dom över bäckar, stockar, sten, gångbanor, villor 70-vägar och överallt tills en av dom kör in i en betonggris. Struntar i han och tänker att nu är det bara en kvar så kör efter han som är kvar, tänker att nu orkar jag inte mer så gasar upp till 100 och och kör förbi, stoppar honnom och drar en ghostrider (smeker honom på hjälmen) samtidigt som jag ser hur skakis han är :yoparty.

Vänder om för att fara tillbaka till min by, och 100 m efter att jag stoppat killen har jag kommit upp till 100 km/h på en 70 väg. Plötsligt ser jag en blå/vit bil till vänster och tänker NEJ, shit också inte i dessa kläder. För har då fortfarande på mig poliskläderna och polisvimpeln.
Såklart sätter polisen efter mig, och jag i poliskläder, måste ha sett sjukt ut!
Kör förbi en ungdomsgård, med poliskläder på mig och polisbil bakom, undra vad alla kidz tänkte :confused:

Gasar upp den lite till och efter nån minut är dom borta, kör över en bro och in efter en liten grässtig och täcker över mc´n med gräs och löv. Tar av mig poliskläderna och börjar kubba hemmåt, tänker att jag får ta mc´n senare när det är "säkert".
Samtidigt som jag kommer ut på vägen igen som är en cykelbana ser jag 2 starka lysen mitt på cykelbanan. Det är nu mörkt, trodde först att det var 2 mopeder men får sen se att det är farbror blå.
Jag leker att jag är en joggare och joggar på, den passerar mig och det verkar lungt. Låter 125:an ligga kvar i 1-2 timmar sen går jag och räfsar av riset från den och kör hem.

Har blivit jagad förut, men denna gång var nog värst! Måste ha känts ganska snopet för polisen när dom fick syn på mig i 100 km/h på 70 väg utklädd till deras enduro-polis :tungan

Fast, jäkligt skoj var det. Funderar på att köpa en blålampa att sätta på taket på våran volvo så man kan börja jaga lite moppefuckon igen ;)

äntligen nån som fattar vad jag menar med den här tråden! mera sånt!:D

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
BigAir skrev:
2474866 Dom blir vettskrämda och trycker järnet, jagar dom över bäckar, stockar, sten, gångbanor, villor 70-vägar och överallt tills en av dom kör in i en betonggris. Struntar i han och tänker att nu är det bara en kvar så kör efter han som är kvar...

Hoppas det gick bra för killen som körde in i betonggrisen...:tummenner

Jag tror du tittat lite för mycket på Ghost Rider, det är inte förbjudet att använda hjärnan när man kör hoj, testa så lever du längre.:)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
JT skrev:
2475312 Hoppas det gick bra för killen som körde in i betonggrisen...:tummenner

Jag tror du tittat lite för mycket på Ghost Rider, det är inte förbjudet att använda hjärnan när man kör hoj, testa så lever du längre.:)

det faktum att han är i så pass bra skick att han kan skriva här tyder på att han använder hjärnan tillräckligt mycket för att överleva men samtidigt inte så mycket att han inte har helkul;) du borde prova hans och mitt körsätt, så länge du inte överdriver är det riskfritt men samtidigt så jävla kul:D och angående det där med att leva längre, det kommer han göra iallafall;) du vet ju vad man säger, ett gott skratt förlänger livet:tummenupp

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
BigAir skrev:
2474866 Utklädd till MC-Polis

Inte alls kul enligt min mening!
Skaffa ett liv! Förstår du inte att dom som blir jagade kör betydligt mer vågat när dom tror att dom blir jagade av en polis. Vad händer den dagen nån kör åt helvete tackvare ett du tycker att du är jätte rolig.

Överhuvudtaget tycker jag att det är sjukt att alla ska försöka köra ifrån polisen. Man kan busköra hur mycket man vill men åker man dit får man väl stå sitt kast! Ju fler som kör ifrån polisen så drabbar det ju alla oss andra i och med att dom blir kinkigare med små regskyltar osv...

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Lever den här tråden än? Sporthoj.com infekteras sakta men säkert av moppefucko-sjukan. :död

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka