moppe//125a åker får också väldigt stora ögon när man slangar förbi dem med motard....bushido skrev:2469464haha, nu upplevelse!
gamla damer får jävligt stora ögon och munnar när man hoppar över vägbulor i 90 blås på 50-väg
moppe//125a åker får också väldigt stora ögon när man slangar förbi dem med motard....bushido skrev:2469464haha, nu upplevelse!
gamla damer får jävligt stora ögon och munnar när man hoppar över vägbulor i 90 blås på 50-väg
måppefukkobushido skrev:
Mjölnaren75 skrev:2470701Ja nu får ni sluta tracka trådskaparen, snart kommer han ju att köra 250
bushido skrev:2471771äh vafan, när man är 18 får man ju köra ännu värre hojjar! funderar på att skaffa en 25kw r1:a och sen plocka bort strypningen, då jävlar ska ni få se på uppdaterat moppefukko! eller blir jag r1-fukko då?
SWK skrev:2471800Hmmm....
Av allt att bedöma så kommer du nog fortfarande vara ett moppefukko med tanke på hur hånad du har blivit i denna tråd...
bushido skrev:2471902jo, det är väl så... fast i och med att den största anledningen till att jag blivit hånad är att jag kör 125:a så kanske det kommer ändras om jag byter upp mig och lirar i samma liga som ni andra "stora tuffa grabbar"? skiter i om ni gillar mig eller inte, det finns det andra som gör och så länge jag själv är nöjd med vad jag är eller gör så duger det
bushido skrev:2471902jo, det är väl så... fast i och med att den största anledningen till att jag blivit hånad är att jag kör 125:a så kanske det kommer ändras om jag byter upp mig och lirar i samma liga som ni andra "stora tuffa grabbar"? skiter i om ni gillar mig eller inte, det finns det andra som gör och så länge jag själv är nöjd med vad jag är eller gör så duger det
bushido skrev:2471771äh vafan, när man är 18 får man ju köra ännu värre hojjar! funderar på att skaffa en 25kw r1:a och sen plocka bort strypningen, då jävlar ska ni få se på uppdaterat moppefukko! eller blir jag r1-fukko då?
Anderzzon skrev:2474131Bara du försäkrar den själv och överlever, först då blir du accepterad av mig iaf
SWK skrev:2474676Jag tycker inte att det är larvigt att köra 125:a... Är man inte 18 så kan man ju inte ta kort för större hoj. Det du har blivit hånad för är ju att du startade en "buskörningstråd" i kombination med att du kör en hoj som inte kan busköras i samma utsträckning som "riktiga" hojar.
R6_Ville skrev:2474128Bra grabben stå på dig!
Ingen kan trycka ner en för att man kör 125:a dom som inte började vid det och kaxar sid nu kan väll bara dra.....!!
30 års kris eller nått som gjorde att dom tag mc-kort NU och börjar kaxa!!!!!!
BigAir skrev:2474866Utklädd till MC-Polis
Första riktiga snutjag, 15 år på 125cc supermotard.
Denna sommar var det mycket mopedproblem i byarna, så polisen köpte upp sig på 2 stycken helsvarta 450 motarder för att få fast varenda jävel på moped.
Jag, som hade 125: och mina kompisar som körde moppe fick idén att jag skulle klä ut mig som en Enduro-polis då min 125:a så betydligt grövre ut än mopederna och hade lite mer av det "rätta ljudet" jämfört med en övertrimmad moppe.
Så sagt och gjort klädde jag ut mig exakt som våran stads enduro-polis.
Svarta kläder, svart hjälm och en orange vimpel om höger arm.
Tejpade även till ett P i lämplig storlek på framkåpan för att få det extra verkligt.
Jag började med att jaga en klasskompis för att se om det funkade villket det absolut gjorde! Jagade han som en dåre genom hela min by, cykelvägar, viadukter, gårdar, övrallt tills han gav upp
Nu till höjdpunkten:
Jag får syn på 2 okända trimmade mopedsiter, troligtvis från grannbyn. Jag sätter efter dom i full fart men ligger på lagom avstånd precis så dom upfattar min orangea vimpel och ljudet. Dom blir vettskrämda och trycker järnet, jagar dom över bäckar, stockar, sten, gångbanor, villor 70-vägar och överallt tills en av dom kör in i en betonggris. Struntar i han och tänker att nu är det bara en kvar så kör efter han som är kvar, tänker att nu orkar jag inte mer så gasar upp till 100 och och kör förbi, stoppar honnom och drar en ghostrider (smeker honom på hjälmen) samtidigt som jag ser hur skakis han är .
Vänder om för att fara tillbaka till min by, och 100 m efter att jag stoppat killen har jag kommit upp till 100 km/h på en 70 väg. Plötsligt ser jag en blå/vit bil till vänster och tänker NEJ, shit också inte i dessa kläder. För har då fortfarande på mig poliskläderna och polisvimpeln.
Såklart sätter polisen efter mig, och jag i poliskläder, måste ha sett sjukt ut!
Kör förbi en ungdomsgård, med poliskläder på mig och polisbil bakom, undra vad alla kidz tänkte
Gasar upp den lite till och efter nån minut är dom borta, kör över en bro och in efter en liten grässtig och täcker över mc´n med gräs och löv. Tar av mig poliskläderna och börjar kubba hemmåt, tänker att jag får ta mc´n senare när det är "säkert".
Samtidigt som jag kommer ut på vägen igen som är en cykelbana ser jag 2 starka lysen mitt på cykelbanan. Det är nu mörkt, trodde först att det var 2 mopeder men får sen se att det är farbror blå.
Jag leker att jag är en joggare och joggar på, den passerar mig och det verkar lungt. Låter 125:an ligga kvar i 1-2 timmar sen går jag och räfsar av riset från den och kör hem.
Har blivit jagad förut, men denna gång var nog värst! Måste ha känts ganska snopet för polisen när dom fick syn på mig i 100 km/h på 70 väg utklädd till deras enduro-polis
Fast, jäkligt skoj var det. Funderar på att köpa en blålampa att sätta på taket på våran volvo så man kan börja jaga lite moppefuckon igen
BigAir skrev:2474866Dom blir vettskrämda och trycker järnet, jagar dom över bäckar, stockar, sten, gångbanor, villor 70-vägar och överallt tills en av dom kör in i en betonggris. Struntar i han och tänker att nu är det bara en kvar så kör efter han som är kvar...
JT skrev:2475312Hoppas det gick bra för killen som körde in i betonggrisen...
Jag tror du tittat lite för mycket på Ghost Rider, det är inte förbjudet att använda hjärnan när man kör hoj, testa så lever du längre.
BigAir skrev:2474866Utklädd till MC-Polis
Så sagt och gjort klädde jag ut mig exakt som våran stads enduro-polis.
Svarta kläder, svart hjälm och en orange vimpel om höger arm.
Tejpade även till ett P i lämplig storlek på framkåpan för att få det extra verkligt.
Jag började med att jaga en klasskompis för att se om det funkade villket det absolut gjorde! Jagade han som en dåre genom hela min by, cykelvägar, viadukter, gårdar, övrallt tills han gav upp
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|