ethno
Live fast, DrIvE fast
Att se tanter peka finger åt mej då jag kommer åkandes på bakhjulet är väldigt trevligt. synd att jag inte kan vinka tillbaka.
Rudis skrev:2464983Ja det lät ju skitkul Kom inte till min stad o kör nåt bara!
MVH Erik.
Vad är en morse?? E d en sån där på morgonet jao?kraschandburn skrev:2457206JAAAA då är jag värre.
105 på 90 väg.
Och en gång skrämmde jag en morse genom att tuta på henne HAHA
Fortsätt alla...........
Tror inte ens 125 killen skulle köra igenom en korsning full me bilar i 130 om de va en risk för krasch Rött är bara en annan färg än grönt, d går lika bra att köra ändå din messelin skrev:2457530Kan du förklara vad som är tufft med att åka mot rött i 130km/h? Ditt eget välmående skiter du ju uppenbarligen i, men att äventyra andras är ju så jävla korkat. Synd att din moped inte värmenöp så polisen kunde komma ikapp och gruppfista dig.
Lunar-Moppefukko.
snajdarn skrev:2465449
Tror inte ens 125 killen skulle köra igenom en korsning full me bilar i 130 om de va en risk för krasch Rött är bara en annan färg än grönt, d går lika bra att köra ändå din mes
Tack Men det är fortfarande bara en färg, kommer ja till ett rödlyse o det inte finns en käft där så känner inte jag att det gör så mycket att bestämma själv om ja får åka eller ej, känner inte för att dö eller ha ihjäl nån annan så självklart så sitter inta ja å bränner igenom en korsning på sveavägen i rusning precis.. Och ja, jag e RIKTIGT jävla tuffselin skrev:2465462Nej, just det, det är ju bara färger.
Du är tuff.
snajdarn skrev:2465449[/s
Tror inte ens 125 killen skulle köra igenom en korsning full me bilar i 130 om de va en risk för krasch Rött är bara en annan färg än grönt, d går lika bra att köra ändå din mes
Det enda djävulskap jag kan tänka mig att du kan prestera är väl att din hoj låter som en trimmad moped och att någon irriterar sig på det.bushido skrev:2465059var bor du då? bara så att vi vet vart vi ska köra när vi känner för att jävlas
sandstream skrev:2465718Det enda djävulskap jag kan tänka mig att du kan prestera är väl att din hoj låter som en trimmad moped och att någon irriterar sig på det.
100 spänn på att du fortfarande bor hemma hos mamsen och papsen, klipper gräsmattan ibland för att ha råd med bensin och tycker att Rambo 3 borde ha fått en Oscar.
R6_Ville skrev:2465899Fan va tråkigt att klanka ner på tråd skaparen! Även om han kör 125:a så har vi ju en till i mc världen! och vem fan har inte bus kört?
VARFÖR KÖPER MEN EN HOJ ANNARS!
Att köra mc är en personlighet alla gillar inte samma cycklar det är ju för fan friheten man är ute efter!
Jo, jag förstod ganska tidigt att tråden var skapad av ett barn.bushido skrev:2465723jag kan nog prestera värre saker än det om jag bara vill klart fan jag bor hemma, hur i helvete skulle en 16:åring som läser natur ha råd med eget i det här landet!? nej, bensinen finansierar jag med studiebidraget och rambo-filmerna har jag aldrig sett
sandstream skrev:2466649Jo, jag förstod ganska tidigt att tråden var skapad av ett barn.
Jag hade nog skrivit något liknande för 20 år sedan och tyckt att jag var en ganska så frän kille
Ta det lugnt när du busar och gör det på "rätt" ställen så du inte blir en till i den tråkiga statistiken
kenny_dff skrev:2466680håller med trådstartaren till fullo... busköra e skoj... o alla har vi vatt 16 inget snack om saken... körde senast igår på en 70 väg i ca 140 när en snutjävel hoppade ut framför mig viftandes med sin arm o laserpistol i andra... haha ja bara gasa mer as roligt... o just de ja... ja har inget körkort..... outlaw rules
kenny_dff skrev:2466680håller med trådstartaren till fullo... busköra e skoj... o alla har vi vatt 16 inget snack om saken... körde senast igår på en 70 väg i ca 140 när en snutjävel hoppade ut framför mig viftandes med sin arm o laserpistol i andra... haha ja bara gasa mer as roligt... o just de ja... ja har inget körkort..... outlaw rules
bushido skrev:2466759ja, jag skulle köra värre hojjar om jag inte vore för ung så men vadå barn? jag är faktiskt straffmyndig så
klart, jag kör roligt men inte för roligt
yay! det är så jävla roligt att göra precis tvärtemot vad snuten tycker!
nåt av det roligaste man kan göra är att dra förbi snuthuset i grannbyn, sittandes på tanken i dryga 100 blås och ropa till snutarna att de ska komma och ta en och räcka finger och allt sånt fyfan vad sura de blir och det är lika roligt att kollra bort dem varje gång
Dominator-Rocks skrev:2468919Shit assså det finns fler som jag
OOO shit idolstämpel hahahaDominator-Rocks skrev:2468919Shit assså det finns fler som jag, jag brukar skriva snutjävel på regskylten sen bara åker jag av och an framför polishuset tills dom kommer ut dom brukar skicka ut en styrka på 5bilar och 10 Mc poliser, Jag bara garvar åt dom
Poliserna skriker Freeze mother fucker men jag bara drar hej svejs va drar iväg i typ världens jävla fart (som ghostrider typ) sen sacktar jag ner och låter polisera komma nära, håller på så en stund tills jag tröttnar och hälften av polisera har krockat då stannar jag till drar en Burnar in ACAB på asfalten OUUUTLAAAAAAAAW!!!!!
silvr skrev:2468954OOO shit idolstämpel hahaha
Men efteråt åker du inte till donken då?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|