tråden för buskörning!

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
bushido skrev:
2457452 nej, inte standard. sorry, mätt med gps så ;)

fan vad alla gnäller på mig för att jag kör 125:A!:D
kom igen, jag kör iallafall inte moped!
SH är trots allt till för alla med tvåhjuling på över 125 cc! :p

kan vi inte bara fortsätta (börja) med det som tråden skapades för?:rolleyes:
jag har dragit en, om än en klen en... någon annan som inte är alltför rädd för att berätta något outlaw? ;)

Kan du förklara vad som är tufft med att åka mot rött i 130km/h? Ditt eget välmående skiter du ju uppenbarligen i, men att äventyra andras är ju så jävla korkat. Synd att din moped inte värmenöp så polisen kunde komma ikapp och gruppfista dig.

Lunar-Moppefukko.

YZF R6

Värst av alla
Gick med
29 Dec 2005
Hoj
R6 -06
Jag har kör i 270 enligt mätaren och det borde vara över 110 i verklig fart!?
då e ja en av busarna här!
jag har gjort en vänstersväng när det var förbud mot de oxå!:tungan

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
bushido skrev:
2457503 det är precis för det ädla ändamålet som jag skapade denna tråd fast med lite motormässig uppdatering så att säga. större hojjar måste ju innebära bättre bus ;) klart man kan busköra med en tzr! eller det jag skrev om är bara tantkörning??

nä mest dumt mot rött...typ som nån sa de dummast som där e att göra

finns mycke bättre buskörning som e roligare ändå så..sen kanske inte alla vill ha allt på nätet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
selin skrev:
2457530 Kan du förklara vad som är tufft med att åka mot rött i 130km/h? Ditt eget välmående skiter du ju uppenbarligen i, men att äventyra andras är ju så jävla korkat. Synd att din moped inte värmenöp så polisen kunde komma ikapp och gruppfista dig.

Lunar-Moppefukko.

happ, nån som skippade det där med första inlägget ja...
håll dina etikbögiga åsikter för dig själv och gå till en annan tråd, här var det meningen att man skulle snacka outlaw grejer!:mad: fast det är väl ändå ingen som tar det på allvar, speciellt inte när den som grundade tråden bara är 16 och bara kör 125:a. jag går och gräver ner mig istället så kan ni andra göra vad fan ni vill med den här tråden, den spårade ju ur efter första inlägget ändå så^^

Craven

Ett nej är också service
Gick med
22 Sep 2005
Hoj
Supeduke -07
Shit

Lägg ner tråden...Tre sidor och inget vettigt har kommit fram. :va

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Det är nog bara att lägga ner din tråd tror jag.
Man ska inte berätta att man gjort en olaglig grej i trafiken här! :fakta
Det finns ett ytterst stort antal människor på den här siten som bara inte kan låta bli att tala om hur farligt det är att köra fort, slanga, sladda och annat som är kul.
Det är bara att acceptera. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Craven skrev:
2457553 Lägg ner tråden...Tre sidor och inget vettigt har kommit fram. :va
knappast mitt fel, jag försökte iallafall...

SuperKnutte skrev:
2457570 Det är nog bara att lägga ner din tråd tror jag.
Man ska inte berätta att man gjort en olaglig grej i trafiken här! :fakta
Det finns ett ytterst stort antal människor på den här siten som bara inte kan låta bli att tala om hur farligt det är att köra fort, slanga, sladda och annat som är kul.
Det är bara att acceptera. :)
ja, just därför försökte jag be dessa tråkmånsar hålla sig borta i början men de verkar inte bli läskunniga förrän de kommer till nåt olagligt så...:D
men jaja, nån annan som har åldern inne med större och "bättre" hojjar kan ju alltid starta om den så får vi se om det blir nån skillnad då...

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
bushido skrev:
2457581 knappast mitt fel, jag försökte iallafall...

ja, just därför försökte jag be dessa tråkmånsar hålla sig borta i början men de verkar inte bli läskunniga förrän de kommer till nåt olagligt så...:D
men jaja, nån annan som har åldern inne med större och "bättre" hojjar kan ju alltid starta om den så får vi se om det blir nån skillnad då...

Folk har försökt. :)
Det spelar ingen roll om det är "FaN Va cOllT nÄr jaG drOg SnuTten"-trådar eller en "jag råkade av misstag köra 130 på en 110-väg och fick böter"-tråd. Dom är där och upplyser allmänheten om hur FARLIGT det är och att personen i fråga minsann får skylla sej själv, eller hur han utsätter andra för LIVSFARA! :näsblod
Men så funkar det här. Det är bara att acceptera som sagt. :)
Men det är en grymt bra site ändå, håll med om det! :tummenupp

vulgopervot

kör så skiten ryker
Gick med
13 Jan 2006
Hoj
Såld
tycker allt att dom flesta e lite mesiga i sina inlägg själv tycker ja att buskörning e kul speciellet när man får köra ifrån tuffa killar i sina hottade Bemers å annat i bil väg ådå gärna köra om på bakan :arsele

MR.E

Guest
:yoparty
bushido skrev:
2457004 alla som har hittat hit och känner att de mycket väl skulle kunna tänka sig att skälla ut en person som kört lite väl vågat, oansvarigt eller rentav dumt kan sluta läsa och istället dra härifrån för ni har inte här att göra.
istället kan vi andra som tycker att lite buskörning är ok berätta, skryta och skrävla och om våra många "bragder" och historier^^

om denna sorts tråd är vad folk önskar och skulle se som underhållande kommer jag, efter läsarstöd, berätta en av mina många historier. vill ni höra och själva berätta så skriv en liten positiv kommentar i detta forum så kan vi sätta igång^^ om folk däremot blir sura över blotta vetskapen att jag har buskört något litet och därför lägger in negativa kommentarer så skippar vi det.

nå gott folk! vad säger ni? redo för snutgäckningar, fortkörningar, burnies och wheelies så att det står härliga till?^^ eller ska vi bara skippa det? D:

(återigen, jag vill inte ha moralpredikningar, bara inlägg från likasinnade busförare^^)

Bra initiativ:tummenupp :tummenupp

Fan va rätt tråd ja e så trött på folk som inte kan gasa ordentligt:D :D

Har man en sporthoj så ska den användas till va den e byggd för dvs att pressa gränserna.

Men visst man ska inte köra över sin egen förmåga så fort man snackar om ett
rekord på bogesund eller liknande så blir de ett sånt jävla gnäll.

Kort sagt passar inte tråden skit i o läs den vi alla tycker olika

När man åker ut till vaxholm så åker man inte bogan om man inte kan köra ordentligt då åker man den stora vägen, personligen tycker ja den stora e kul me turbo hojjen då man kan lyfta hjulet i 270-300

Håll stumt :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Anderzzon skrev:
2457618 Den här tråden var kul :hihi tack för det :tummenupp

enda anledningarna till att den här tråden är kul är att den har blivit så satans oseriös (det blev den redan från början) och att alla mobbar skiten ur mig... men det bjuder jag på:D

MR.E skrev:
2457625 :yoparty

Har man en sporthoj så ska den användas till va den e byggd för dvs att pressa gränserna.

När man åker ut till vaxholm så åker man inte bogan om man inte kan köra ordentligt då åker man den stora vägen, personligen tycker ja den stora e kul me turbo hojjen då man kan lyfta hjulet i 270-300

yay, en själsfrände!:tummenupp :D

Last edited:

rollex

Guest
MR.E skrev:
2457625 :yoparty

:yoparty Där ser du grabben, du har vänner ! Och vi är många. :yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
rolig tråd ju. vissa ska bara säga ifrån så e de och kommer alltid förbli.

jag ja bryr mig inte så länge de inte skadar så härdar eller va säger man:va Alvarligt så länge man inte skadar någon så bryr ja mig inte om nån så vill slanga härifrån till japan.

Mitt enda bus blev en jungfrufärd med nya hojen:) sen efter ett tag så dök de upp i skallen att satan jag har ju inte tagit kortet än:tomten så då körde ja hem igen:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
jo, det är väl så. aja, vi kan ju passa på att påminna folk som missade det i början: ENDAST SKRYT OCH HISTORIER HÄR! MORALNISSAR OCH ETIKBÖGAR ÄR INTE VÄLKOMNA! :D

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
bushido skrev:
2457548 happ, nån som skippade det där med första inlägget ja...
håll dina etikbögiga åsikter för dig själv och gå till en annan tråd, här var det meningen att man skulle snacka outlaw grejer!:mad: fast det är väl ändå ingen som tar det på allvar, speciellt inte när den som grundade tråden bara är 16 och bara kör 125:a. jag går och gräver ner mig istället så kan ni andra göra vad fan ni vill med den här tråden, den spårade ju ur efter första inlägget ändå så^^

Som jag svarat dig i det PM du skickade, så skiter väl jag blankt i om DU ber folk hålla käften. Så funkar det inte tyvärr.

Har inget emot folk som slangar och leker i största allmänhet, men det är milsvidder från det du gjorde för att impa på....ja, vem igentligen?

Gör så här, spara din historia på ett säkert ställe, om 10 år tar du fram den och läser, då kommer du inse vad jag pratar om.

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
06an hittad å köpt...
Utsätta andra för direkt fara är väl inte de bästa. Men de e jäkligt kul å ge så mycket de bara går vid rätt tid punkt.Folk som tycker om och vrida lite mer på rullen än vad som är tilllåtet. kan gå in på lameriders.se Där finns de inte lika många moralkärringar...:yoparty :tummenupp Så länge man inte kör över sin begränsning..

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
nilzz skrev:
2457843 Vad betyder ^^ ?

Det har jag också undrat enda sedan jag roat började följa den här tråden.
Misstänker att det är du och jag som är otroligt omoderna eftersom alla andra verkar ha full koll på vad de där kaninöronen står för.
Men jag skäms inte för det :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...