Tack för svar Anders !
Jag undrar vad som skiljer dessa CDI:s åt.
Den jag har som skall tillhöra en Bandit 600 har en 6-polig och en 4-polig kontakt.
Man undrar ju vad dom kan ha hitta på mellan en Bandit 600 och 1200 ?
Sen om man kikar på CDI:n till en gammal GSX-R1100 så är kontakten exakt likadana förutom att det saknas 2st stift i den 6-poliga kontakten.
Jag blir lite förbryllad.
Finns det något sätt att ändra varvstoppet externt så man slipper byta box ?
Har iofs vart sugen på Dyna2000 men det känns som en lite onödig modifiering till min motor.
Jag undrar vad som skiljer dessa CDI:s åt.
Den jag har som skall tillhöra en Bandit 600 har en 6-polig och en 4-polig kontakt.
Man undrar ju vad dom kan ha hitta på mellan en Bandit 600 och 1200 ?
Sen om man kikar på CDI:n till en gammal GSX-R1100 så är kontakten exakt likadana förutom att det saknas 2st stift i den 6-poliga kontakten.
Jag blir lite förbryllad.
Finns det något sätt att ändra varvstoppet externt så man slipper byta box ?
Har iofs vart sugen på Dyna2000 men det känns som en lite onödig modifiering till min motor.