Jag är i alla fall salig över min STM som får bekänna färg under 4 dagar på Kemora kommande vecka!
Någon här snackade om att dreva ner sin Daytona 675 en kugg fram tidigare i tråden. Blev de någon märkbar skillnad?
Jag känner själv att jag skulle vilja ha lite mer "drag". Inte fart utan mer "gasa upp på bakhjulet" drag.
Kanske inte blir så stor skillnad att bara kugga ner ett fram..? några tips/trix?
/Jonte
Hur gick de m kopplingen nu då, funka de fint lr var de någe som du var missnöjd över?? hur blev hojen, skillnader från vanliga??
Har starka funderingar på att införskaffa en sådan under vintern till min!
MVH
//JOhan
Har beställt men inte fått dreven än. Återkommer med resultat.
Min förhoppning är att det ska bli lite lättare att få upp den på tvåan utan att koppla
...fick också prova min "nya" version 2 av grållen ordentligt på bana(fick den gamla inlöst av f-bolaget).
Nu måste jag skaffa stompgrips då jag kasar omkring och får blåmärken när jag håller emot. Lat som jag är har ni några inköpsställen att rekommendera?
Utsikten från boendet var toppen och jag fick faktiskt en bild på våra hojar i kraschkåpor i en paus
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.Köpte direkt från GSG Klicka här
Inga problem att borra, är bara en liten bit som behöver öppnas upp.
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf
Jaha, nu kommer det att brinna till på lönekontot igen....fast...man kanske...skulle...betälla en 09:a istället
Men allvarligt talat, så känns det som att T3 varianten är ett smidigare alternativ. Då den skruvas dit, och de andra verkar limmas?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |