Jag är i alla fall salig över min STM som får bekänna färg under 4 dagar på Kemora kommande vecka!
Någon här snackade om att dreva ner sin Daytona 675 en kugg fram tidigare i tråden. Blev de någon märkbar skillnad?
Jag känner själv att jag skulle vilja ha lite mer "drag". Inte fart utan mer "gasa upp på bakhjulet" drag.
Kanske inte blir så stor skillnad att bara kugga ner ett fram..? några tips/trix?
/Jonte
Hur gick de m kopplingen nu då, funka de fint lr var de någe som du var missnöjd över?? hur blev hojen, skillnader från vanliga??
Har starka funderingar på att införskaffa en sådan under vintern till min!
MVH
//JOhan
Har beställt men inte fått dreven än. Återkommer med resultat.
Min förhoppning är att det ska bli lite lättare att få upp den på tvåan utan att koppla
...fick också prova min "nya" version 2 av grållen ordentligt på bana(fick den gamla inlöst av f-bolaget).
Nu måste jag skaffa stompgrips då jag kasar omkring och får blåmärken när jag håller emot. Lat som jag är har ni några inköpsställen att rekommendera?
Utsikten från boendet var toppen och jag fick faktiskt en bild på våra hojar i kraschkåpor i en paus
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.Köpte direkt från GSG Klicka här
Inga problem att borra, är bara en liten bit som behöver öppnas upp.
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf
Skall revidera mina åsikter lite efter min sista marksyning, Kopplings och generatorpucken ger ett visst skydd,inte fullt. Gled helt enligt skolboken utan att hojen hoppade eller studsade och ändå rev det hål i motorblocket.
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf
Så om man vill ha lite skydd för motorn så köp det här eller liknande.Det skall jag göra iaf
Jaha, nu kommer det att brinna till på lönekontot igen....fast...man kanske...skulle...betälla en 09:a istället
Men allvarligt talat, så känns det som att T3 varianten är ett smidigare alternativ. Då den skruvas dit, och de andra verkar limmas?
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |