Någon som vet nåt billigt ställe att lämna in för 2000mils-service eller är det att bita i det sura äpplet och pröjsa 6-7000 för servicen?
Rensa kåpor, tank och luftburk själv samt återmontera efter service OM Du har bra connection med verkstan. Du tjänar ett antal timmar. Är dom riktigt på bra humör kan Du ju byta olja, filter och stift själv och bara köpa ventilkollen.
Jag kommer att göra rubbet själv i vinter och få det "verifierat" genom min lokala verkstad och mekens stämpel i boken. Behöver det shimsas så köper jag pryttlarna via dom.
Tack för tipset, skall höra med dom.
Men demontera/montera kåpor och tank går väl rätt fort? Iaf sidokåporna fick jag bort snabbt...
Funkar de att köra med TBR slipon på bana, eller blir man avplockad för att de låter för starkt?
Orkar inte släpa med orginal ljudburken och sen kanske stå där halva dagen för att byta.
Måste väl gå att trycka in lite stålull eller nått för att få ner ljudet isåfall...?
Men ni som kört bana med en TBR slipon: har de varit några problem?
Har åkt på bana m TBR, endast o inget annat på 675an iaf...
+1. Struntat att ha ljudpluggen i detta år, och det har gått vägen än så länge i alla fall.
...bestämde mig igår för att de inte blir byta av hoj förens de kommer en 675a m slirkopling original!!
Tyckte inte det var så stora problem när min tempgivare somnade in... Låter mer som EXUP kanske.
Du har PM. Lycka till
Tänkte bara kolla hur det är för er som är långa att sitta på den. Jag är 191 och har än så länge bara provsuttit i butik men tänkte boka in en provkörning nu, även om man kanske väntar in 2009:an.
Problemet för mig var att när jag satte mig tillrätta så såg jag bara halva instrumenteringen, resten var dolt precis i överkanten på kåpan. Vanligt problem som har åtgärder?
Ni som kör med GSG Moto puckar, vart beställde ni ifrån?
Verkar ju guld att slippa borra i kåpor
Däremot verkar det som att man måste borra upp ett hål från 7.7mm till 8mm, för den vänstra pucken som ska skydda generatorkåpan, någon som gett sig på detta?
Jag är 191 och har inga problem med vare sig körställning eller att se instrumenteringen. Har iofs ändrat lite på clip-on:en så att vinkeln blir flackare (ett stalltips från J. Porta). I övrigt behöver jag inga andra åtgärder.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |