okok, låter dock lite för krångligt för mig. Får nog bli Triumph slipon mapp så länge. hehe
tackar för hjälpen iallafall
usch vad jag hatar att leta efter saker på internet! jag letar efter ett snyggt slipon till min daytona, eller helsystem om priset är rätt!
vad finns det på marknaden, vill inte ha något "vanligt" rör som ligger och stör skönheten! ni fattar vad jag menar hoppas jag...
tack på förhand
Jahopp, då har min varningslampa för motorstyrningen börjat lysa. ...
Den eller EXUP-ventilens justering är väl det vanligaste. Ingen som har Tuneboy som finns närmare till...? Du behöver nämligen ingen ytterligare licens för att köra diagnosdelen sägs det i alla fall.
Porta? Abbanovitch?
Har Du mekhandboken? Mätningarna är hyfsat enkla med en multimeter. Saknar Ni handboken finns det ändå hjälp att få tack vare Chielmi på 675.net... PM:a isåfall
...Har märkt på senare tid att när motorn är kall så tappar den kraft vid 6-8000 rpm, mer eller mindre helt o hållet. Både med orginal-pipa och TOR-pipa. Kanske är relaterat till varningslampan, dock har den inte lyst då...
...Det visade sig att där returslangen går in i expantionskärlet var det ett brott på pipen så vattnet från kylaren gick ut ur systemet...
Porta? Abbanovitch?
finns de 25 kw strypningar till triumph dyatona 675???????
Var och kasade runt lite på Kinnekulle i veckan...http://www.strima.se/visa.php?f=487fce21eac5b
Var och kasade runt lite på Kinnekulle i veckan...http://www.strima.se/visa.php?f=487fce21eac5b
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|