Letar Daytona , om någon har några tips förutom de få som ligger på blocket så PMa. Inte nyare än 2009, helst 06-07.
Gött nya blinkers monterade.
Vad heter de där framblinkarna? Var hittade du dem?
De finns att köpa från Kanada.
http://www.watsendesign.com/Triumph_Products/Triumph_New.htm
Icke e-märkta men lyser som fan!!!
Mvh
Andreas
Vilken olja rekommenderar ni i Daytonan?
Motul 7100 10W40?
Mvh
Andreas
Det blev en premiär tur av hojen ikväll
Dock bara närmsta vägen till macken och sen en liten omväg hem så man fick testa quickshiften
Fråga, ska man alltid ha 2.35 fram och 2.5 bak även om det är lite kyligt ute som nu?
Skulle dra igång killern idag hade jag tänkt och letade fögäves efter batteriet. Hittade det till min besvikelse i bågen då jag antagligen glömt att ta ut det i höstas när jag var under flytt, jobbyte samt hitta ett garage åt killern.
Fick naturligtvis starthjälpa igång han eftersom batteriet förmodligen bara är att hiva då det är ett kallgarage. Så för det första, finns det någon vänlig själ som kan gå ut och ta måtten på batteriet då jag har farit hem 5mil enkel resa och i min hast glömde detta också. Har letat på nätet men man är ju ingen internet guru direkt.
Sen noterade jag att motorlampan lyste hela tiden då den stog och puttrade, lät som den gick rent och fint eller är det för att den känner att batteriet är sopslut? Samt att när jag tog bort starthjälpen en gång så började hastighetsmätaren att hoppa mellan 0 och 35km/h fast den stog stilla. Har detta också med det svaga batteriet att göra?
Riktigt häftigt! Tufft att man känner igen ljudet av sin motor så braHärligt bygge Vid 02:00min börjar han köra.
[YOUTUBE-ID]oIVTVivCte4[/YOUTUBE-ID]
Originalbatteriet är ett Yuasa YT7B-BS och har måtten: 150mm x 65mm x 93mm (L x b x h).
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|