Cicci W
Ny medlem
Fixa hojen i vinter? Ni missar väl inte annonsen på alla extragrejer och en hel del originaldelar som finns ute på annons nu!?
PM:a vid intresse och frågor.
/Cicci
PM:a vid intresse och frågor.
/Cicci
Jag har en 2013 och bor i sthlms innerstad, har trygghansas avställningsbara. Betalar 2113:- när den är påställd, ca 2-300:- efter avställning. Totalt ca 12000:- per år.
Värdefull input är att när du en gång börjat använda QS you can´t stopp Kör du bana är det ett moment mindre att tänka på, bara banka in växeln. Kör du gata är det en posör diamant. Bara att köpa! Du kommer inte ångra dig en sekund!Någon som monterat Triumphs egna QS på sin cykel och har någon värdefull input?
Tar tacksamt emot tips på justerbara fotpinnar. Jag skulle behöva få upp dem en bit,. utan att betala massor =P
Tar tacksamt emot tips på justerbara fotpinnar. Jag skulle behöva få upp dem en bit,. utan att betala massor =P
Ingen som helst koll på kvalitén, men på ebay finns mängder av justerbara fotpinnar från Kina... Någon annan kan säkert yttra sig om kvalisort på dem
Typ http://www.ebay.co.uk/itm/Adjustabl...pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item257b6363c9
Kollade Trygghansa, men för mig kostade avställningen strax över tusenlappen per månad, och runt +2000 när den är påställd...
Visst kostar dom en bra slant. En fördel är att det brukar gå att få tag på delar ute vid banorna om olyckan skulle vara framme. Men som sagt, jag gick den dyra vägen och köpte Kina saker först....Oh jag skulle vilja ha ett par från PP tuning jag också =) det ser ut som att man skulle kunna ställa dem precis som man vill ha dem. Men dyra. Jag ska skriva upp dem på min önskelista, jag tycker nog att jag varit tillräckligt snäll i år...!=P
Visst kostar dom en bra slant. En fördel är att det brukar gå att få tag på delar ute vid banorna om olyckan skulle vara framme. Men som sagt, jag gick den dyra vägen och köpte Kina saker först....
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |