Du får upp den lättare nu så det är lungt, förra var mer touring.
Jag var nog otydlig. Jag köpte orginaldrev = 42 bak. Det gamla drevet som satt på hade 44. Den borde bli svagare men gå snabbare? Hur mkt handlar det om märker man ens av det?
Du får upp den lättare nu så det är lungt, förra var mer touring.
Jag var nog otydlig. Jag köpte orginaldrev = 42 bak. Det gamla drevet som satt på hade 44. Den borde bli svagare men gå snabbare? Hur mkt handlar det om märker man ens av det?
Ær det någon av er med 1050 motorn som vet hur många mm diametern ær på kopplingen till ljuddæmparen? Vill køpa nytt slipon till min -01a men urvalet ær inte så stort direkt så funderar på om man kan køpa ett før en nyare S3a? Tackar!
Om ingen annan hinner före så kan jag slita av mitt zard slipon o mäta i morgon kväll.
Hur funkar Speed Triplen att åka på om man begåvats med långa ben? Är 1.90+
Hur funkar Speed Triplen att åka på om man begåvats med långa ben? Är 1.90+
Åkte nyligen från dalarna till skåne och tillbaka, var absolut ingen fara med benen. värre med träsmak =) är 191
Är 195 och har inga problem. Körde 90 mil i helgen o det enda som man kan klag på var väl lite träsmak...
Tjenare, precis köpt en Speed triple -04 grön....i mina ögon den snyggaste men jag fick ingen instruktionsbok med så jag undrar ifall nån kan tala om vad den lilla lysdioden är till som sitter precis under tändningslåset??? Ser inte ut att finnas larm på hojjen??
Sen undrar jag hur standardinställningen på fjädringen fram och bak ska vara??
Vore mycket bra med lite info...
Dioden sitter bara där oavsätt om det sitter larm på eller ej så den gör inte ett skit.
Ær det någon av er med 1050 motorn som vet hur många mm diametern ær på kopplingen till ljuddæmparen? Vill køpa nytt slipon till min -01a men urvalet ær inte så stort direkt så funderar på om man kan køpa ett før en nyare S3a? Tackar!
Jo om man har larm så tror jag att den fyller en funktion inte annars, bra va...
Jag fick det till 45mm på mitt Zard. Hoppas det hjälper.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|