Triumph Speed Triple-tråden.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Äh, bara lite otur när du tänkte :D

Knappast, har aldrig hänt förut och kommer aldrig att hända i framtiden. Det är verkligheten det är fel på, att den inte stämmer överens med hur jag tänker :gnissla

Är på jakt efter kraschpuckar till min -06, men jag vill ha de avlånga, lite droppformade, RG-puckarna. Någon som har sånna? Köpt vart?

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Knappast, har aldrig hänt förut och kommer aldrig att hända i framtiden. Det är verkligheten det är fel på, att den inte stämmer överens med hur jag tänker :gnissla
Det är bra och driftigt att förändra verkligheten när den inte passar!
Mer sånt.

Är på jakt efter kraschpuckar till min -06, men jag vill ha de avlånga, lite droppformade, RG-puckarna. Någon som har sånna? Köpt vart?
Menar du R&G Aero, de som sitter med stora infästningar tvärs över motorn?
Borde väl bara att vara att beställa från vemsomhelstsomsäljer R&G, typ Bröderna Nilssons MC.

Jag köpte en R&G Tail Tidy för någon månad sedan men blev så pass missnöjd med kvalité och passning vid montering att jag köpte Valter Motos puckar istället.
Har inte monterat dem ännu så de kanske är lika usla de.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Menar du R&G Aero, de som sitter med stora infästningar tvärs över motorn?
Borde väl bara att vara att beställa från vemsomhelstsomsäljer R&G, typ Bröderna Nilssons MC.

Jag köpte en R&G Tail Tidy för någon månad sedan men blev så pass missnöjd med kvalité och passning vid montering att jag köpte Valter Motos puckar istället.
Har inte monterat dem ännu så de kanske är lika usla de.

Precis, så heter de :tummenupp Tycker de är mycket snyggare än sånna där runda pluppar. Och så tror jag de stora infästningarna kan vara bra, fördelar kraften på två punkter.

Jag hade ValterMoto på Daytonan, passade perfekt. Använde dem aldrig, men verkade gedigna.

dofilus

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
Honda Cr500AF och nåra fler...
Fly screen

Tjoho, går det att montera en nyare fly screen på en -04?? Typ de små som sitter på senare 1050.:va

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Tjoho, går det att montera en nyare fly screen på en -04?? Typ de små som sitter på senare 1050.:va

Svar Nej, -eller rättare sagt tror inte det, om du inte har samma instrument som på 05án och uppåt. Man byter ut bakstycket på instrumentet för att kunna fästa skärmen...

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Hoj
speed 3:a
Bara undrar om nån annan har ojämn gång när man ligger typ i 1an i 30 eller i 3an i 50 km/h. känner att min 01a hackar lite om man håller jämn gas i dom hastigheterna. Annars går den väldigt fint. Jag har slipon och den är mappad! Någons som vet vad det kan vara eller det kanske bara är så på rad 3or?

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Hej,
Jag slängde ihop ett litet Youtube klipp som mer eller mindre bara visar min s3, för vissa ganska ointressant men någon kanske uppskattar det.

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kZjA6ADHBpg?fs=1&hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kZjA6ADHBpg?fs=1&hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

720p!

/hyll

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Hej,
Jag slängde ihop ett litet Youtube klipp som mer eller mindre bara visar min s3, för vissa ganska ointressant men någon kanske uppskattar det.

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kZjA6ADHBpg?fs=1&hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kZjA6ADHBpg?fs=1&hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

720p!

/hyll

har du plåtat en vit överexponerad båge mot vit kalkvägg i halv HD? :yoparty

säkert fina bilder, men jag får inte upp rullen :va

Last edited:
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...