den såg ju jävligt snygg ut!!!
Jag är defensiv. Börjar närma sig japshojarna med Optimus Prime look samt att en S3 ska ha undertails!
Edit: Förstår att du var ironisk
den såg ju jävligt snygg ut!!!
Har för mig att någon frågade om Tailtidys till S3, hittade denna av en slump, -rätt bra pris i alla fall!
http://barracudamoto.it/DettaglioProdotto.aspx?IDP=1104&CAT=48
Specifikt för -08 står det, men passar den inte -06 då också?
Näe, är väl nättare bakdel 08 och framåt.
Aha, det var då face-liften va ... tänkte fel
Äh, bara lite otur när du tänkte
Det är bra och driftigt att förändra verkligheten när den inte passar!Knappast, har aldrig hänt förut och kommer aldrig att hända i framtiden. Det är verkligheten det är fel på, att den inte stämmer överens med hur jag tänker
Menar du R&G Aero, de som sitter med stora infästningar tvärs över motorn?Är på jakt efter kraschpuckar till min -06, men jag vill ha de avlånga, lite droppformade, RG-puckarna. Någon som har sånna? Köpt vart?
Menar du R&G Aero, de som sitter med stora infästningar tvärs över motorn?
Borde väl bara att vara att beställa från vemsomhelstsomsäljer R&G, typ Bröderna Nilssons MC.
Jag köpte en R&G Tail Tidy för någon månad sedan men blev så pass missnöjd med kvalité och passning vid montering att jag köpte Valter Motos puckar istället.
Har inte monterat dem ännu så de kanske är lika usla de.
Tjoho, går det att montera en nyare fly screen på en -04?? Typ de små som sitter på senare 1050.
Svar Nej, -eller rättare sagt tror inte det, om du inte har samma instrument som på 05án och uppåt. Man byter ut bakstycket på instrumentet för att kunna fästa skärmen...
Hej,
Jag slängde ihop ett litet Youtube klipp som mer eller mindre bara visar min s3, för vissa ganska ointressant men någon kanske uppskattar det.
[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kZjA6ADHBpg?fs=1&hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kZjA6ADHBpg?fs=1&hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
720p!
/hyll
har du plåtat en vit överexponerad båge mot vit kalkvägg i halv HD?
säkert fina bilder, men jag får inte upp rullen
Skriv såhär (byt X mot Y): [XOUTUBE-ID]kZjA6ADHBpg[/XOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]kZjA6ADHBpg[/YOUTUBE-ID]
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|