bushoj
Ny medlem
Jahapp, idag blev det min tredje Trajja, en röd Speed Triple 2004 med kolfiber slipon + flyscreen.
Grattis, skönt att man inte är avis
Jahapp, idag blev det min tredje Trajja, en röd Speed Triple 2004 med kolfiber slipon + flyscreen.
Grattis, skönt att man inte är avis
Den här ser istället ut att vara nästan så original den kan bli. Nummerplåtsflärpen kvar, originalblinkersar och originalbackspeglar. Antar att det är Triumph original kolfiberslipon också?Den förra var en fusklagad försäkringshoj som jag hade svårt att förälska mig med....
den blå som ligger ute, måste väl vara hans då, ska han byta hoj eller lägga av att köra??
Den här ser istället ut att vara nästan så original den kan bli. Nummerplåtsflärpen kvar, originalblinkersar och originalbackspeglar. Antar att det är Triumph original kolfiberslipon också?
Avis? snarare tvärtom! skulle hellre köpt en SD, men slantarna räckte ej....Tripplen är dock en skön kompromis!
Tror han håller på med bilar med. Han vill kanske ha något billigare istället.
Jag känner honom inte så väl men vet iallafall att hojen är riktigt fin.
Spekulerade själv på den blåa som ni snackar om, verkar fin, men som sagt, inga pipor eller annat godis....
Men det är väl bra? Då kan man köpa exakt det man vill ha själv.
Jag backade på 1050 då jag insåg att en topputrustad lågmilad hoj rör sig mot 80 k....SÅ mkt bättre än 955 är den icke.....
10p till Johan-ST1050, det har du väl en poäng i, men tyvärr kostar det flis, och frågan är på en sån hoj hur mycket man förlorar på att köpa det man vill ha när man sen ska sälja.
ex på det jag skulle vilja ha,
ballypan
flyscreen
kraschpuckar
någon slip eller hel system
bara där har vi ju ca 12-17 loppor, frågan om det är värt att köpa till eller köpa en hoj som har det?!
instämmer där skulle inte betala det idag när man kan få nya hojar som gått 0mil för samma peng.
men det verkar ju som att trajorna generellt står hög i andrahandsvärde.
Rom byggdes inte på en dag! Man får köpa lite i taget helt enkelt. Sen får man alltid räkna med att det är pengar nästan i sjön när man säljer hojen. Man får aldrig igen det man plöjt ner.
Att jämföre en kawa er-7a mot en traja e nästan helgerån. ;-)
I mitt fall fick jag en lågmilad 955 av sista årsmodellen med kolfiberpipa, nyservad för 35 k...svårslaget om man ser till konkurrensen!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|