Jag har en fråga.
Någon här som vet om det går att på ett enkelt sätt att vända växlingen på en Speed 2011 till raceväxling?
Åsa.
Det är väl bara att lossa armen på lådan, vrida "180" grader och skruva dit igen. justera sen med länkstången.
Jag har en fråga.
Någon här som vet om det går att på ett enkelt sätt att vända växlingen på en Speed 2011 till raceväxling?
Åsa.
10p till Johan-ST1050, det har du väl en poäng i, men tyvärr kostar det flis, och frågan är på en sån hoj hur mycket man förlorar på att köpa det man vill ha när man sen ska sälja.
ex på det jag skulle vilja ha,
ballypan
flyscreen
kraschpuckar
någon slip eller hel system
bara där har vi ju ca 12-17 loppor, frågan om det är värt att köpa till eller köpa en hoj som har det?!
Tjena tjena, på min -02a så går tempen upp till 103-104 grader utan att fläkten går i gång. Enligt verkstaden(säljare och jag har garanti kvar) så är det fullt normalt och att fläkten inte ska starta förens vid ca 108 grader. Är det någon som vet om det stämmer?
Dom börjar nog bli lite less på att jag ringer verkstaden om massa saker men om man köper en cykel som visar sig ha en massa fel så har man väl rätt till att vara lite "dryg" på dom
Min r6a blev över 100 grader innan fläkten gick. De nyare trajjorna har ju plockat bort tempangivelse och visar staplar istället. Antagligen just för at folk nojjar sig. Säger verkstaden att det är lugnt så är det nog så...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|