Biturbo
Min går i etthundra!
Snabbt svar önskas:
Vad kostar ett Arrow 3-1 (helsystem) till en -08 till -10 SP3?
Tacksam för snabbt svar!
Vad kostar ett Arrow 3-1 (helsystem) till en -08 till -10 SP3?
Tacksam för snabbt svar!
Jag tycker inte det är någon större skillnad mellan -05 till -11 annat än kosmetika.
Ny bakdel från 2008 också.
Är väl helt ny ram och enkelsving i 11:an?
Mja.
Nu tjöpte jag mig en 1050 iaf.
Nu är bara frågan vars, vem och vad.
dvs. vad för slags helsystem ska man ha? Zard, Arrow eller annat??
vars köper jag det och vem monterar sådant.
Edit: Skulle gärna få rensat bort i baken å fått dit ett maddoctor eller vad man nu skall ha också.
Är det Triumphcenter eller mcvaruhuset som gäller eller finns det någon annan bra/bättre firma?
Använde alltid freewheel förr då de fanns kvar.
Grattis! Foto på den som den är nu. Själv ska jag ta Mivv som diskuterades innan. Inget helsystem utan slip-on på höger sida med en kort kolfiberdämpare.
Baken tänkte jag med rensa fast med en "billig" fender-eliminator från Ebay. Dvs plåthållare för nummerskylt och miniblinkers som ersätter plasten.
Ska bara få hem skrotet först så kanske det kommer bild. Fast den ser ut som vilken, helt standard -10a, som helst.
Det blir intressant att se hur den går. Älskade mina äldre 955ir och tror knappast denna är sämre.
Mina planer är väl upprensad röv, miniblinkers av nått slag, helrör (som inte låter FÖR mycket) och en flyscreen och kanske en bellypan.
Jag ids dock inte hålla på själv utan betalar gärna någon (tips någon?) i Stockholm för att mecka åt mig.
Oh helvete det var nära. Ser ut som en bil (jänkaren) längre fram som ska svänga vänster?
Nu har jag kikat runt som en tok..
vars köper man en hugger till en 2010? Gärna i kolfiberlook.
Hittar bara till "alla andra" triumphar.
Nu har jag kikat runt som en tok..
vars köper man en hugger till en 2010? Gärna i kolfiberlook.
Hittar bara till "alla andra" triumphar.
Jag köpte Trajas original i plast, mest för funktionens skull, den syns knappast ändå där den sitter. 1075:- inkl moms.
Jag satte dit en från nån Ducce passade fint
har för mig att till&med hålen stämde.
Hmm.. Det var som fan. Jag har kikat på deras och deras återförsäljares sidor men inte hittat någon.
tack iaf!
Finns på Triumphs hemsida under Tillbehör.
Rear Hugger Kit - Textured Black, artikel A9700165
Gillar 995an med. Har kört en 01:a och en 04:a men 1050an är vassare. Sen om det skiljer mycket mellan -05 och -10 vet jag inte. Utseeendemässigt gör det. Motor och chassi vet jag inte. Hade önskat stummare broms fram på min -05:a i alla fall.
Idag var det nästan 2st S3r som råkade illa ut. Jag råkade ha på en kamera jag tänkte testa. En billig HD "spion-kamera" som jag ville se kvaliten på. Vi skulle färdas till en MC-träff och detta sker i en hastighet av inte mer än runt 70-80km/h:
Detta visar hur snabbt ett lugnt läge kan förändras...
http://www.youtube.com/watch?v=Jh2_T2wV67E
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |